Jump to content

iPhone 4: vragen


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik heb mezelf overtuigd om een iPhone 4 te kopen.

Vraag 1: Is dit een goede smartphone?

Ik ga hem niet kopen in België, hier kost hij veel te veel geld.

Ik ga hem in Amerika kopen via de apple.com

Daar kost hij slechts 199$, dat is ongeveer €150 voor een 16 gigabyte versie.

Vraag 2: Hoeveel kost dit om hem over te brengen naar België? (alles inbegrepen: taxen, douane, verzendingskosten,...)

Ik zou ook de totaalprijs willen weten (iPhone en de taxen enzovoort)

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Moet dat?

Ja kijk maar eens in de Amerikaanse Apple store:

Select your iPhone, then choose your AT&T rate plan.
F.A.Q.:

Can I buy an iPhone without an AT&T contract?

No. iPhone requires a two-year AT&T wireless service contract.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet dat?

Ja kijk maar eens in de Amerikaanse Apple store:

Select your iPhone, then choose your AT&T rate plan.
F.A.Q.:

Can I buy an iPhone without an AT&T contract?

No. iPhone requires a two-year AT&T wireless service contract.

Moet je daarvoor betalen?

EN NOG EEN VRAAG VOOR ANDERE KENNERS: hoe zit dat dan met betalen? Hoe kun je nu betalen? Wij hebben hier euro, en zij dollar.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet dat?

Ja kijk maar eens in de Amerikaanse Apple store:

Select your iPhone, then choose your AT&T rate plan.
F.A.Q.:

Can I buy an iPhone without an AT&T contract?

No. iPhone requires a two-year AT&T wireless service contract.

Moet je daarvoor betalen?

EN NOG EEN VRAAG VOOR ANDERE KENNERS: hoe zit dat dan met betalen? Hoe kun je nu betalen? Wij hebben hier euro' date=' en zij dollar.

[/quote']

dat doet de bank voor je

Link to comment
Delen op andere websites

Moet dat?

Ja kijk maar eens in de Amerikaanse Apple store:

Select your iPhone, then choose your AT&T rate plan.
F.A.Q.:

Can I buy an iPhone without an AT&T contract?

No. iPhone requires a two-year AT&T wireless service contract.

Moet je daarvoor betalen?

EN NOG EEN VRAAG VOOR ANDERE KENNERS: hoe zit dat dan met betalen? Hoe kun je nu betalen? Wij hebben hier euro' date=' en zij dollar.

[/quote']

dat doet de bank voor je

Handig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor moet je betalen. Vanaf $55 per maand. En wij hier in Europa kunnen dat abonnement niet afsluiten, dus daar ook geen iPhone bestellen.

Ze zijn goed gek daar :o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit een typisch voorbeeld is van té enthousiast zijn. Zo'n 13-jarige jongen die gelijk het nieuwste van het nieuwste wil hebben. Had ik ook toen een jaar geleden. Je ziet dan alleen de voordelen, en je bent blind voor alle (veel te grote) nadelen. Het is sowieso al ondenkbaar dat een Iphone 4 199 dollar zou kosten zonder abonnement. ''Een abonnement afsluiten dan maar'' dacht ik dan, zonder ook maar te weten wat een abonnement was (overdrijving) en zonder te weten wat zo'n abonnement kostte. Ik bel wel in Nederland via de Amerikaanse provider, ik betaal het wel. Ik denk dat MJ_Forever maar eens goed moet gaan nadenken of hij het wel allemaal kan betalen, en maar gewoon afwachten tot juli, want dan komt de Iphone 4 naar Nederland, en kun je een abonnement afsluiten bij een Nederlandse provider.

Daarvoor moet je betalen. Vanaf $55 per maand. En wij hier in Europa kunnen dat abonnement niet afsluiten, dus daar ook geen iPhone bestellen.

Ze zijn goed gek daar :o

Ik denk dat dit laat zien dat je ook helemaal niet hebt nagedacht wat er nou eigenlijk komt kijken bij de aanschaf van zo'n ding. Je wist niet eens dat je een abonnement moest afsluiten, je ziet alleen maar die "gratis" Iphone voor je. Beter nadenken over de nadelen, en nagaan of je dat als 13-jarige wel kunt betalen.

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Even alles op een rijtje:

- Je betaalt 200 Dollar voor de Iphone 4G

- Vervolgens moet je een bijpassend abonnement erbij zoeken, vanaf 55 dollar per maand

- Daarna betaal je de schippingskosten, pak hem beet zo'n 20 euro (wilde gok)

- Daarna heb je dat ding in Nederland, en is je abonnement totaal nutteloos, aangezien je dan toch dubbele tarieven moet gaan betalen.

Met andere woorden, als je dat ding in de VS besteld, kan je hier alleen maar mee rondlopen als hebbeding, dus dan is de Itouch meer waard.

'Dubbele tarieven' is dan geen 110 euro, maar zo'n 3 euro per MB die je gebruikt op het net, in mijn geval was dat 184 MB, stond gelijk aan een mooie boete van 300 euro,, dat is dan alleen internet, bellen en SMS kosten ook extra.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...