grandtheftauto... Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 (bewerkt) Het zijn speeltjes voor als je gaat ... Hint: Het is voor om je knakworst EDIT: Waarom? Het is gewoon een vies woord Bewerkt: 31 juli 2010 door grandtheftauto... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Jij ben echt??? Laten we dit zeggen: het is een ******* en een ***** Reageren
TomFurga Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Mijn post van 27 juli 2010 - 20:22 was natuurlijk maar een geintje, uit de in die post genoemde topics blijkt al dat hier rustig genoemd mag worden wat er in die vuilcontainers ligt. Reageren
Badman Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Persoonlijk vind ik Chinatown Wars niet zo leuk. Het touchscreen gedeelte geeft mij een kinderachtig gevoel en de stad ken je in 10 seconden uit je broekzak. 't Is wel leuk om even tussendoor te spelen, maar ik vind het geen spel om langer dan 30 minuten te spelen. Om een paar suggesties te doen; New Super Mario Bros. is zeer leuk. De Pokémon-games blijven natuurlijk geweldig. Als je puzzlegames zoekt raad ik je Professor Layton aan, die vind ik geweldig. PS: Waarom zet je Chinatown Wars niet gewoon op het R4 kaartje? New Super Mario Bros zuigt zwaar vriend, de oude waren veel beter. De nieuwe is grafisch helemaal verpest, en veel te makkelijk. Koop een SNES en je weet wat Mario inhoud. Pokémon Yellow was super, maar de nieuwe zuigen. Bovendien, R4-kaartjes zijn illegaal. Ik weet best wel dat Mario veel beter was vroeger; ik heb nog Super Mario World op de gameboy pocket. Toch vind ik de nieuwe Bros. best leuk. En ik speel vooral de oude Pokémons op m'n DS d.m.v. een emulator. Trouwens, R4 kaartjes zijn helemaal niet illegaal? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Hier mag niet over gesproken worden op dit forum. Regels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.