Jump to content

Lagg - En ik zou op high-highest kunnen spelen


caion

Recommended Posts

Ik heb een probleem.

En dat is dat ik behoorlijk lagg. Het maakt niet uit of ik op de laagste minimale settings speel. En ik zoud toch op recommend kunnen spelen. Ik heb geen flauw idee waarom ik zo'n lagg heb. Heeft iemand misschien een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

PC specs aub. Al de -memrestrict fix bovenaan dit subforum geprobeerd?

Processor: I3 2,93GHZ

RAM: 4GB

Videokaart: GeForce 315

Videokaart RAM: 512MB

De processor is opzich niet zo'n groot probleem. Omdat op low settings draait ie het ook niet. En dat zou toch wel moeten. Maar ik denk dat ik die -memrestrict fix maar ff moet proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

CPU faalt niet, canyourunit faalt. Het is nu namelijk de grafische kaart die geen zin heeft om snel te werken.

Ik adviseer hoogstens een HD 5770, daarmee zal je het wel rond medium kunnen spelen, schat ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, weer zo'n eigenwijs persoontje.

Download de Flitskikker InfoTool, laat de Adviseur draaien, kijk wat hij zegt bij GTA IV. Hopelijk overtuigt dat je wel. GTA IV werkt niet op jouw pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Jouw PC kan GTA IV met een lage FPS op lage details draaien. Boesdoener is de videokaart die eigenlijk wel heel magertjes is. Hij zit een beetje tussen een 9600GT en een 9400GT in. Dat zijn beiden kaarten uit de verouderde 9 serie van nVidia. Deze kaarten hebben ook al zeer veel moeite met GTA IV.

Ook je processor zal niet echt mee willen werken. Het is dan wel een nieuw model, maar hij is niet snel.

Wat je zou kunnen overwegen is om een andere grafische kaart te kopen, zoals een HD5750. Die kaart pas aardig bij de rest van je systeem, en zorgt ervoor dat je het spel in ieder geval soepel op low kan spelen. Misschien zelfs op medium.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar budget telt ook mee. Ik moest snel een PC hebben nadat mijn oude PC kapot was. Dus ben ik maar naar de MediaMarkt gegaan, naar nog eerst langs 4 andere winkels te gaan. Er stond een computer naast die dit zkr weten op medium had kunnen draaien. I3 is inderdaad dual core proccesor en 4 kernen. Die andere was een I5, en die heeft Quad core en power-boost. En volgens mij 6 kernen. En ook een betere videokaart, alleen die was 150 euro duurder. En het budget liet het jammer genoeg echt niet toe.

Voor nu, accepteer ik de lagg die ik heb. De instellingen waarop ik nu speel zijn gemiddeld. En een ding blijft en is zo. Ik kan teminste spelen zonder dat ik elke seconden aan het laggen ben :).

Bewerkt: door caion
Link to comment
Delen op andere websites

Even een opmerking van mij..

Ik heb de GT330, ook niet zo'n superkaart. Maar toch is het bij mij mogelijk alles op Medium-High (meeste High) te zetten, zonder enige vorm van lagg.. Ik heb ook gewoon een Core i3tje.. Nog steeds Stock, overklokken begin ik niet aan met deze, binnenkort wel met nieuwe CPU. Maar, is het verschil tussen de 315 en de 330 zo groot? :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...