Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nieuwe signature. Ik heb nu is een rustige gemaakt.

V1:

spritew.jpg

V2:

sprite2fl.jpg

EDIT:

V2 heeft een witte border maar dat kun je niet zien door de achtergrond kleur van het forum..

Tips?

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Weer best wel goed gelukt, maar toch wat kritiekpunten:

Ik vind de tekst niet echt mooi geplaatst, hij zit over het belangrijkste deel van de signature heen en irriteert wat. En ik denk dat de ook wat saai is.

En ik vind de effecten iets matig, ik zou als ik jou was nog een keer met Motion/Radial blur klooien zodat er wat meer effecten omheen komen. Verder zeer goed werk!

7/10

Geplaatst:

Hele mooie sig, alleen zijn er wel een paar min-puntjes. Zo heeft V2 een ongelijke border.

De rode lijn door de sig is misschien net te dun waardoor je pixels gaat zien. Ook zijn de 2 zwarte gaten links en recht van het abstracte spul wat leeg.

Al met al vind ik dit toch wel een 8 waard.

Geplaatst:

Weer best wel goed gelukt, maar toch wat kritiekpunten:

Ik vind de tekst niet echt mooi geplaatst, hij zit over het belangrijkste deel van de signature heen en irriteert wat. En ik denk dat de ook wat saai is.

En ik vind de effecten iets matig, ik zou als ik jou was nog een keer met Motion/Radial blur klooien zodat er wat meer effecten omheen komen. Verder zeer goed werk!

7/10

Hoezo is de rechterhand het belangrijkste deel? En ik heb express geen fractal effecten gedaan, dit is meer de abstract style.

Hele mooie sig, alleen zijn er wel een paar min-puntjes. Zo heeft V2 een ongelijke border.

De rode lijn door de sig is misschien net te dun waardoor je pixels gaat zien. Ook zijn de 2 zwarte gaten links en recht van het abstracte spul wat leeg.

Al met al vind ik dit toch wel een 8 waard.

Van die ongelijke border was me zelf niet opgevallen. De rode lijn word er niet mooier op als je hem dikker maakt en welke 2 zwarte gaten?

Thnx voor de tips!

Geplaatst:

Ach ik bedoel de hele render eigenlijk, ik zou de tekst op het zwarte gedeelte plaatsen, dan is de signature direct wat minder leeg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...