Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

In onderstaande foto heb ik de zonsondergang versterkt met een paar simpele aanpassingslagen. Hopelijk is het gelukt. :)

Before:

2v1vxhd.jpg

After:

5wkymc.jpg

Geplaatst:

Nice Kloep, het algeheel is prima, je bewerking is over het algemeen geslaagd. Het enig minpuntje (vind ik) de wat te in het oog springend en té donkere wolk. Voor de rest is ie nais, KIU! :tu:

Geplaatst:

Niet slecht Kloep. :) Het resultaat is mooi alleen kwalitatief kan het wat beter. Ik zie namelijk een aantal kleinigheidjes waar je nog aan zou kunnen werken. Om te beginnen is de donkere wolk die laag boven zee hangt minder smooth geworden zoals je ziet. Als je goed kijkt heeft het wat spikkels wat je op de originele versie al een beetje kunt zien. Je zou dit kunnen verhelpen met Reduce Noise of met wat Blur technieken. Zorg dat je hiervoor een nieuwe layer aanmaakt zodat je stukken die te soft/smooth zijn geworden lichtjes kunt uitgummen met een Soft Round brush. Ik raad daarnaast ook de functie Selective Color aan waarmee je heel gericht kleuren kunt bewerken. Om als voorbeeld te nemen zou je alleen de kleur groen kunnen aanpassen zonder dat andere kleuren mee veranderen.

Geplaatst:

Het ziet er erg goed uit, het lijkt zo realistisch ( op de iets te donkere wolk na) en de leuren kloppen ook met een echte zonsondergang

KUTWG!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...