007 Harings Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 (bewerkt) Hallo Ik heb een PS2 en ik zit boven in me kamer en ik wil is op internet gaan via de PlayStation 2 ik steek de internet kabel in de PS2 en ik zet hem op en ik kan niet vinden hoe je online moet gaan en ik heb ook geen spellen om online te spelen. Ale denk ik toch ik heb: Need For Speed Undercover Need For Speed Carbon 007 Nightfire GTA Vice City Stories W2C Extreme 2 Jackass the game Goldeneye Rogue Agent Star Wars 3 Revenge of the sith Avatar De brandende aard Charlies Angels Hitman Contracts Superbike GP Secret Service Transformers (van atari) Bewerkt: 10 juni 2010 door 007 Harings Reageren
Casss Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 (bewerkt) Het kon alleen met PS2 Slim, heb je die? Klik Het kon met een speciale Cd die nu weg is dus het kan niet meer. ={ Bewerkt: 10 juni 2010 door Casss Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 (bewerkt) Hallo Ik heb een een PS2 gekocht en ik zit boven in me kamer en ik wil is op internet gaan via de PlayStation 2 ik steek de internet kabel in de PS2 en ik zet hem op en ik kan niet vinden hoe je online moet gaan en ik heb ook geen spellen om online te spelen. Je kunt alleen online met de playstation 2 wanneer je een spel hebt die online multiplayer ondersteunt. Er zijn weinig spellen die een online optie hebben voor de PS2, meestal bekende games zoals Call of Duty 3, Need for Speed etc. Maar al kun je online met het spel, er zijn erg weinig spelers die nog online spelen. Dit heb ik namelijk gemerkt toen ik CoD 3 online heb gespeeld. @Hierboven: Dat is niet waar, een originele PS2 kan ook online met een network adapter. Maar deze zijn bijna nergens meer te krijgen. Bewerkt: 10 juni 2010 door Revolution-Designer Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.