Jump to content

monitor 3d-ready?


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een Samsung Syncmaster 2494HM als monitor, maar ik gebruik hem vooral voor mijn Playstation 3. Hij heeft 5 ms respond tijd. In theorie is dat snel genoeg voor 3d op de PS3. Weet iemand dit zeker? Als het namelijk wel 3d-ready is wil ik 3d brilletjes voor de PS3 kopen...

Klik hier voor de specs op de officiële site...

alvast bedankt,

gta master 1,

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon met een rood/cyaan brilletje moet het wel werken.

Of het met andere soorten werkt weet ik niet.

Ik wil graag in 3D gamen op de PS3. Die gebruikt echt niet meer een oud rood blauw brilletje... Maar een andere, ik weet niet meer hoe die heten :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon met een rood/cyaan brilletje moet het wel werken.

Of het met andere soorten werkt weet ik niet.

Ik wil graag in 3D gamen op de PS3. Die gebruikt echt niet meer een oud rood blauw brilletje... Maar een andere, ik weet niet meer hoe die heten :puh: .

Oh ja, ps3 was ik ff vergeten.

Zijn er al spellen in 3d dan?

Maar wat ik me nog kan herinneren is dat je voor een andere soort 3d een 120Hz scherm moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon met een rood/cyaan brilletje moet het wel werken.

Of het met andere soorten werkt weet ik niet.

Ik wil graag in 3D gamen op de PS3. Die gebruikt echt niet meer een oud rood blauw brilletje... Maar een andere, ik weet niet meer hoe die heten :puh: .

Oh ja, ps3 was ik ff vergeten.

Zijn er al spellen in 3d dan?

Maar wat ik me nog kan herinneren is dat je voor een andere soort 3d een 120Hz scherm moet hebben.

Ja de eerste patches voor 3D zijn net uit..

En even wakker worden.... Ik vraag juist of deze ook in 3D kan, aangezien deze slechts 5 ms resondtijd heeft, wat in theorie nel genoeg zou zijn, denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon met een rood/cyaan brilletje moet het wel werken.

Of het met andere soorten werkt weet ik niet.

Ik wil graag in 3D gamen op de PS3. Die gebruikt echt niet meer een oud rood blauw brilletje... Maar een andere, ik weet niet meer hoe die heten :puh: .

Oh ja, ps3 was ik ff vergeten.

Zijn er al spellen in 3d dan?

Maar wat ik me nog kan herinneren is dat je voor een andere soort 3d een 120Hz scherm moet hebben.

Ja de eerste patches voor 3D zijn net uit..

En even wakker worden.... Ik vraag juist of deze ook in 3D kan, aangezien deze slechts 5 ms resondtijd heeft, wat in theorie snel genoeg zou zijn, denk ik...

Ik ben wakker hoor, vanaf 5 voor 7 om precies te zijn ^_^.

En 5 ms is wel snel genoeg ja. :puh:

Ik heb kunnen vinden (denk ik) dat je scherm 75 Hz is. Dat stond niet op de site die je gaf. ;)

Meer moet je mij niet vragen hoor. :puh:

Maar wat wel belangrijk is is welke techniek je gebruikt, of wilt gaan gebruiken.

Maarja, dat is natuurlijk je vraag. Ik stop wel anders raak je helemaal in de war..

Link to comment
Delen op andere websites

Je scherm is dus niet snel genoeg qua verversingssnelheid (Hz), en kan actieve (shutterbril, die jij bedoelt) dus niet aan.

Daarom dus dat 3D tv's een flink stuk duurder zijn dan niet-3D tv's :puh:

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Je scherm is dus niet snel genoeg qua verversingssnelheid (Hz), en kan actieve (shutterbril, die jij bedoelt) dus niet aan.

Daarom dus dat 3D tv's een flink stuk duurder zijn dan niet-3D tv's :puh:

Zelfs al had hij een refresh rate van 120 hertz, dan moet hij nog steeds speciale technologie aan boord hebben voor Stereoscopisch 3D, en dat staat altijd op een scherm vermeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...