Jump to content

Bug.


LibertySeasnake

Recommended Posts

Ik ging tbogt spelen. Ik wilde Drugswars doen. Voordat ik complete had. Zag ik een heliecopter vliegen.

Ik was bij een pier. De heliecopter vloog naar de richting van mij.

Ik schoot de pilot met een (sniper rifle). Ik had de pilot geschoten en hij was dood, Dan valde de heliecopter niet :? . Het is een bug. Als ik met Rpg schoot, Ging de heliecopter wel vallen :) . Is deze bug ooit ontdekt?

Ik heb daarvan een video gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ver in de Drug Wars bent, hebben de bendeleden tegen wie je moet vechten ook veel meer Health. Uiteindelijk pomp je bijna een heel magazijn van een M4 in één ventje. Bij welke Drug Wars was je, LibertySeasnake??

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ver in de Drug Wars bent, hebben de bendeleden tegen wie je moet vechten ook veel meer Health. Uiteindelijk pomp je bijna een heel magazijn van een M4 in één ventje. Bij welke Drug Wars was je, LibertySeasnake??

Het was niet gebeurd in de drugswar, Het was na dat de drugswar complete was. Wel grappig bug.

Link to comment
Delen op andere websites

Die is ook gewoon te zien in de gewone IV.

Normaal als je de Hickey Bridge overrijd, vliegt er een Anhilliator of dergelijke over.

Als je van Northwood afkomt spawnt de Heli soms wel maar vliegt hij nog niet....

Kheb het al vaker gehad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...