The Outlaw Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Black Project vond ik wel heel cool net alsdelaatste missie waar je Smoke en vervolgens Tenpenny vermoord heerlijk waren die missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik ad al gepost maar nu heb ik er 2, 2 heerlijke shooter missie's waarvan eentje super geweldig is "Life's Buiseniss" en de andere ook geweldig "House Party" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 "Life's Buiseniss" life's buiseniss? :huh: bdoel je niet just bisness? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 JUst buiseniss is echt vet mooi vindt ik, ik heb SA nog niet uitgespeelt dus er zullen nog wel veel mooiere missie's komen ook die missie (de 1 na laatste) met die swat en zo in dat motel is echt vet. ook vindt ik dei mij OG LOC vet als je sluipen moet en stealth kills moet doen en dan lyrics boek stelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.