Jump to content

Xbox 360 doet het niet.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen, na laatst een Xbox 360 Elite gekocht te hebben liep ik tegen dit probleem aan: Ik moet moest iets kiezen met PAL-50 en PAL-60, en als ik PAL-50 zou kiezen zou ik niet alle games kunnen spelen, ik kies dus PAL-60 alleen dan krijg ik een groen/wit flikkerend scherm en daarna gaat het weer terug op de normale PAL-50 instelling. Wat betekent PAL eigenlijk? confused2.gif En hoe gaat het lukken om op mijn Phillips Cineos CRT de PAL-60 instelling werkend te krijgen? Met Google werd ik ook niet echt wijzer, ik vond alleen dit waar gezegd word dat dit wellicht helpt.

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

PAL is een video standaard in Europa. Het staat voor Phase Alternating Line. Hoe het precies werkt kun je hier lezen. Nu is het niet zo heel belangrijk om te weten wat het precies is eigenlijk, want we kunnen nu al concluderen dat je een 50 Hz TV hebt. PAL50 is namelijk PAL op 50Hz wat effectief 25 FPS inhoud. PAL60 betekend 60Hz. 60hz betekend dat je 30 FPS hebt. Je TV moet echter wel geschikt zijn voor 60Hz wat bij jou blijkbaar niet het geval is. Dit is dus flink balen want zover ik weet kun je alleen Lego uit dat pakket met 50 Hz spelen. Je hebt dus eigenlijk een nieuwe TV nodig...

En dit? Is er echt geen één manier? Zou ik hem wel kunnen aansluiten op mijn VGA beeldscherm?

Geplaatst:

En dit? Is er echt geen één manier? Zou ik hem wel kunnen aansluiten op mijn VGA beeldscherm?

Ja, maar dan moet je wel een xbox video kabel met VGA kopen.

Dan ben ik dus gewoon voorgelogen, die mensen in de winkel zeiden dat de TV 100Hertz was. Ik snap het écht niet hoor hoor, ik heb gewoon een 100Hertz TV van pas 2 jaar (!) oud. Dus mijn Tv zou het gewoon aan moeten kunnen, denk ik zo?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...