Volgers 1 Wanted: Red Dead Redemption Multiplayer spelers! Door Joriz, 10 juni 2010 Bericht rapporteren Sinds de nieuwste game "Red Dead Redemption" van Rockstar Games, die al voor de release werd bestempeld als "gewoon GTA, maar dan op een paard" wordt het forumoverspoeld met signatures in de stijl van de game. Ook is in de games foraeen apart subforum aangemaakt voor de game vanwege de grote belangstelling.Aangezien de game ook een uitgebreide multiplayer heeft ontstond ook de vraag of hiervoor dan clansgestart konden worden. Logischerwijs is dit op een forum gericht op GTA uiterst ongepast.Daarom bieden wij graag de oplossing hiervoor. Als leiders van detwee grootste clans op het forum hebben we besloten om naast onzewekelijkse activiteiten in GTA IV, TLAD en TBOGT, ook voor degame Red Dead Redemption meetings en events te gaan organiseren.We hebben tenslotte de hiervoor benodigde ervaring en capaciteitin huis!Uiteraard is één van de voorwaarden hiervoor dat je ook met enigeregelmaat aanwezig bent tijdens meetings georganiseer voor de GTA reeks.Aanmelden voor lidmaatschap kan in de recruitmenttopics van onze clans.Playstation 3 bezitters zijn welkom bij LibertyKillerZ,xbox 360 gamers zijn welkom bij Death Incorporated!Veel plezier met Red Dead Redemption! Kai-Shockwave & Jacky-2007namensLibertyKillerZ & Death Incorporated Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 10 juni 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 10 juni 2010 Zou erg leuk zijn als m'n 360 aangesloten zou zijn en ik heb ontdekt dat dat onmogelijk is Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 10 juni 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 10 juni 2010 Zou erg leuk zijn als m'n 360 aangesloten zou zijn en ik heb ontdekt dat dat onmogelijk is Het leek ook onmogelijk te zijn bij mij , maar nu heb ik toch mn wifiding dat werkt ! =D Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 11 juni 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 11 juni 2010 Jammergenoeg heb ik geen zin om gta online te spelen... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA_MasterNL Geplaatst: 12 juni 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 juni 2010 Hé wat jammer dat mijn PS3 op cyprus staat Moet nog wachten tot de zomervakantie... Is er trouwens ook al iets bekend over wanneer RDR naar de PC komt? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 12 juni 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 juni 2010 Ik moet RDR nog eens een keertje uit de winkel halen . Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juni 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 juni 2010 Dat moet je dan inderdaad maar eens doen, anders mis je allerlei leuke LKZ meetings! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 12 juni 2010 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 juni 2010 Dat moet je dan inderdaad maar eens doen, anders mis je allerlei leuke LKZ meetings! Ik moet eerst even wachten tot ik mijn loon binnenkrijg, ben nu een beetje blut En als ik dat heb moet ik nog maar zien of ik dan wel zin heb in een nieuwe game, nu vermaak ik me nog prima met mijn oude... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sinds de nieuwste game "Red Dead Redemption" van Rockstar Games, die al voor de
release werd bestempeld als "gewoon GTA, maar dan op een paard" wordt het forum
overspoeld met signatures in de stijl van de game. Ook is in de games fora
een apart subforum aangemaakt voor de game vanwege de grote belangstelling.
Aangezien de game ook een uitgebreide multiplayer heeft ontstond ook de vraag of hiervoor dan clans
gestart konden worden. Logischerwijs is dit op een forum gericht op GTA uiterst ongepast.
Daarom bieden wij graag de oplossing hiervoor. Als leiders van de
twee grootste clans op het forum hebben we besloten om naast onze
wekelijkse activiteiten in GTA IV, TLAD en TBOGT, ook voor de
game Red Dead Redemption meetings en events te gaan organiseren.
We hebben tenslotte de hiervoor benodigde ervaring en capaciteit
in huis!
Uiteraard is één van de voorwaarden hiervoor dat je ook met enige
regelmaat aanwezig bent tijdens meetings georganiseer voor de GTA reeks.
Aanmelden voor lidmaatschap kan in de recruitmenttopics van onze clans.
Playstation 3 bezitters zijn welkom bij LibertyKillerZ,
xbox 360 gamers zijn welkom bij Death Incorporated!
Veel plezier met Red Dead Redemption!
Kai-Shockwave & Jacky-2007
namens
LibertyKillerZ & Death Incorporated
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites