Jump to content

Start niet op


X-Qyeh

Recommended Posts

Hey,

het lukt mij niet om GTA IV op te starten. Ik heb het spel al 100x opnieuw geinstalleerd, gerepaired, etc. Als ik GTA IV probeer op te starten gebeurd er gewoonweg niks. Ook heb ik het al geprobeerd via LaunchGTAIV.exe, maar ook dan krijg ik eventjes een zandlopertje te zien, en gebeurt er verder niks.

Als ik dan in de processen (CTRL+ALT+Delete) ga kijken en ik probeer GTA IV op te starten zie ik heel eventjes GTAIV_activation verschijnen en LaunchGTAIV, maar die verdwijnen als snel daarna. Wel zie ik een proces dat Matroschka_launcher heet, wat iedere keer verschijnt bij het opstarten.

Nu heb ik al een beetje bij Google gezocht en kom ik tot de ontdekking dat het iets met SecuROM te maken heeft, maar echt een oplossing kan ik niet vinden. Op de pc bij mn vader doet hij het trouwens zonder problemen. Ik heb echt geen idee waar het probleem vandaan zou kunnen komen en Google geeft mij ook niet echt de gewenste resultaten.

Ik zou enige hulp erg waarderen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je PC het überhaupt aan?

Volgens mij krijg je dan geen error dat je driver het niet pakt? En een error van SecureRom, lijkt me sterk dat dat me z'n PC te maken heeft. (Videokaart/CPU/Driver)

Ja, maar het spel start zelf ook niet, en dat hekan wel met je pc te maken hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er zeker van dat mijn pc het spel aankan, want ik heb het ongeveer een jaar geleden ook gespeeld, met precies dezelfde specificaties. Maar voor degene die het willen weten: Intel Q9550, Geforce 9600 GT, 4 ghz 800. ^^

Verder krijg ik geen error of dergelijk, ik klik op launchGTA en zie heel even een zandlopertje, maar daarna houdt het op. Ik gebruik trouwens Windows XP, dus misschien dat dat meer informatie geeft. :puh:

Mijn spel is legaal en het uitvoeren als administrator wil me niet lukken. :S Ik heb geen idee hoe ik mn wachtwoord terug kan krijgen. :puh: Iemand ideetje? XD

Ik zou het ontzettend op de prijs stellen als iemand me kan helpen!

Edit: Ik heb zien in te loggen op mn administrator account, maar ook dit geeft exact hetzelfde probleem als mijn eigen account.

Zou het eventueel eraan kunnen liggen dat ie denkt dat het illegaal is? Dus dat je misschien maar 1x je serial kan gebruiken. Het enige dat ik wil is mijn EIGEN spel op beide pc's kunnen spelen. :s

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

Ja probeerde eerst ingame te patchen, maar die startte dus niet op. :/ Dus toen heb ik de patch gedownload 1.0.7.0 en die geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem... Echt jammer, want ik wil graag weer spelen! :/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn GTA IV start ook niet meer op, heb juist mijn pc geformateerd en alle drivers geüpdated. Ook heb ik al de laatste patch voor GTA IV gedownload en geïnstaleerd. Telkens als ik dus GTA IV opstart dan kom ik dus op dat venster van RGSC terecht, en wanneer ik dan op play druk start hij niet op. Ook zijn er geen enkele processen of taken te bespeuren ivm GTA IV of RGSC.

En ja mijn spel is legaal gekocht. En ik heb GTA IV perfect op high settings kunnen spelen dus aan mijn hardware zal het zeker niet liggen. Ook start ik het op via admin.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...