RNW@Y Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Ik wil graag proberen de tattoos te veranderen, maar ik heb nu neckafrica.txd. Alleen als je image aanklikt, is hij in kleuren. Maar in SA heb je toch alleen zwarte tattoo's?? of niet. Anders ga ik hem in kleuren maken. Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Hier kan je alleen achter komen door te proberen. Reageren
RNW@Y Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 I know, maar ik heb SA nu niet thuis daarom, misgien wist iemand het al. Reageren
timonator Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb iets gevonden op een ander forum over het veranderen van de tattoos het is een mooie uitgebreide tutorial in het engels (maar dat mag normaal geen probleem geven) http://www.2xtremegaming.com/gtasa_tut.htm gtrz Timonator Reageren
RNW@Y Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 He thanks, Dit kan ik best gebruiken jah . Want ben beetje tattoo's aan het bedenken. Wou er ook 1 voor gtagames.nl maken. Dus dat zien we nog wel. Reageren
SWYV Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 misschien tekst "gtagames rulezz" erop maken als tattoo he Reageren
RNW@Y Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Er staat nu Gtagames.nl met 2 uzi's eronder EN ben nog bullets op ze arm aan het maken. Reageren
SWYV Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 vorm van vuur met gouden kant op cj's kont lijkt mij wel gaaf :lol: of misschien ook xXx op nek van cj plaatsen voor film XXX Reageren
RNW@Y Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ik vind je eerst idee niet zo, maar xXx kan wel. Kan er ook x X x van maken. Amsterdam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.