Jump to content

Cluckin Bell kassa knoppen


Mythbuster

Recommended Posts

Hallo,

Ik zat net GTA MP te doen, en een maat en ik waren een paar easter eggs aan het zoeken in de Cluckin Bell van GTA TBoGT, die in Broker om precies te zijn(al zullen de kassa's overal het zelfde zijn denk ik, zelfs in de Burger Shot :7)... Op een gegeven moment zagen we de kassa staan, en gingen kijken of daar toevallig iets leuks op stond.. Helaas staan mijn textures te laag om het te kunnen lezen, maar die van hem staan op high en hij vertelde me via de chat wat er op de knoppen stond... één van de dingen die hij zei kan ik er zelf bij mij nog uithalen dus ik neem wel aan dat hij bij de rest ook de waarheid spreekt.. Volgens hem staat er op de knoppen:

"Ask CJ", "Montage", "Abort", "Holy Shit", "Launch missiles", "Spare Launch"... Die laatste kon hij zelf ook niet goed lezen, dus Spare kan iets anders zijn. Verder staat er onderaan op het scherm van de kassa "Remember to spare", dus het is goed mogelijk dat "Spare launch" daar op slaat. Overigens zou er nog meer op staan, maar dit waren volgens hem de meest interessante.

Ook vertelde hij dat er ingame op internet of radio te horen is dat een van de Cluckin Bells duiven gebruikt in plaats van kippen, dit is volgens mij ook een easter egg en die is ook niet bekend dacht ik... Hij dacht eerst dat dit ingame in een van de Cluckin Bells zelf te vinden was, maar we konden dat niet meer terugvinden...

Heb de zoekfunctie gebruikt en over beide easter eggs niets gevonden(wel over de menu's(dat je eraan dood kan gaan en zo) overigens, maar dat is weer iets heel anders natuurlijk).

Hier zijn 2 plaatjes.. Op de tweede kun je "Ask CJ" nog net onderscheiden, de rest zou iemand anders even na moeten gaan. Ik neem aan dat als hij er één sowieso niet verzint, de rest ook wel waarheid zal zijn.

th_burgershotcluckingbelleasteregg2.pngth_burgershotcluckingbelleasteregg3.png

EDIT: Leesbare plaatjes :) Er staat dus: Staff, Globe, Sign on/sign off, Ask CJ, Launch Missiles, Space Launch, Montage, Abort en Function(al lijkt er "Funktion" te staan :7)... Plaatjes van de linker knoppen hebben we nog niet van zulke kwaliteit, dus dat zal ik nog even vragen :puh: Aangezien er ook nog "Holy shit" zou staan ergens.. "Holy Shit" staat dus onderaan links, in het rood :) Verder zie ik nog "Veg crap" staan... Dat is het wel zo'n beetje denk ik.

gtaivlc20100611224837.png

bs2.png

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Nagaande naar de andere knopjes... zou je Spare Launch dan misschien niet Space Launch kunnen zijn? :puh:

Toch wel mooi gevonden, heb er nooit aan gedacht om degelijk in een Cluckin Bell naar EE's te zoeken en zeker niet op de kassa... nu nog wachten op heldere foto's en dan kan dit bij de EE's :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Zat er net zelf ook aan te denken inderdaad, maar ik vraag me af wat "Remember to Spaire"(Geloof dat er toch Spaire stond, en niet Remember to Spare) dan betekend op het scherm van de kassa. Dat kan natuurlijk ook "Space" zijn, maar "Remember to Space"... Waar kan dat voor staan :7...

Ik zal straks even een moderator 'n PM sturen of zij de textures toevallig op High of hoger hebben staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En wat moet die Mod dan doen? Dat Niko/Johnny/Luis een beweging maken alsof ze op het knopje drukken? En dan? Waar zou CJ vandaan moeten komen? Denk 'ns na...

@hieronder: Dat is offtopic posten, en dat is hetzelfde als spam, wat niet gewenst is (ja ik kan ook lekker zeiken soms).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...