Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Hoi, Ik wil graag een signature van Red Dead Redemption, aangezien de huidige wel een beetje saai begint te worden. Type: Signature (*avatar mag ook!) Stijl: Red Dead Redemption Grootte: 500x150 (dus maximale waarden van het forum) Voorbeeld: Klik! Tekst: Linksboven, waar het logo van Red Dead Redemption staat, graag "Grand Theft Auto TOM" in RDR font (ik weet daarvan de naam niet) En het liefst transparant met een zwart randje om mijn naam. En logo van IGN rechtsonder wil ik ook graag weg. Rand: Iets passends. Kleuren: Oorspronkelijke kleuren. Render (optioneel): / Extra (optioneel): *Als je de avatar maakt, toppie! Maakt niet uit hoe het eruit ziet, het is maar een extra. Dit was het wel zo'n beetje. Zijn er dingen die je niet helemaal snapt/begrijpt? Meld het dan. Mvg, Grand Theft Auto TOM Bewerkt: 11 juni 2010 door Grand Theft Auto TOM
woveriene Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Hoi, Ik wil graag een signature van Red Dead Redemption, aangezien de huidige wel een beetje saai begint te worden. Type: Signature (*avatar mag ook!) Stijl: Red Dead Redemption Grootte: 500x150 (dus maximale waarden van het forum) Voorbeeld: Klik! Tekst: Linksboven, waar het logo van Red Dead Redemption staat, graag "Grand Theft Auto TOM" in RDR font (ik weet daarvan de naam niet) En het liefst transparant met een zwart randje om mijn naam. En logo van IGN rechtsonder wil ik ook graag weg. Rand: Iets passends. Kleuren: Oorspronkelijke kleuren. Render (optioneel): / Extra (optioneel): *Als je de avatar maakt, toppie! Maakt niet uit hoe het eruit ziet, het is maar een extra. Dit was het wel zo'n beetje. Zijn er dingen die je niet helemaal snapt/begrijpt? Meld het dan. Mvg, Grand Theft Auto TOM Accepted Een dingetje snap ik niet, wat bedoel je met het logo van IGN?
Kloep Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Accepted Een dingetje snap ik niet, wat bedoel je met het logo van IGN? Waarschijnlijk bedoeld hij het logo van IGN... Rechtsonderin staat het logo, maar dat is het watermerk en mag niet zomaar weggehaald worden zonder toestemming.
woveriene Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Accepted Een dingetje snap ik niet, wat bedoel je met het logo van IGN? Waarschijnlijk bedoeld hij het logo van IGN... Rechtsonderin staat het logo, maar dat is het watermerk en mag niet zomaar weggehaald worden zonder toestemming. Wat is dat voor onzin, het is maar een screenshot? Even @Grand Theft Auto Tom Mag ik ook een ander plaatje gebruiken? Ik heb het lettertype van RDR al
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Accepted Een dingetje snap ik niet, wat bedoel je met het logo van IGN? Waarschijnlijk bedoeld hij het logo van IGN... Rechtsonderin staat het logo, maar dat is het watermerk en mag niet zomaar weggehaald worden zonder toestemming. Wat is dat voor onzin, het is maar een screenshot? Even @Grand Theft Auto Tom Mag ik ook een ander plaatje gebruiken? Ik heb het lettertype van RDR al Mag van mij best! Als het maar mooi wordt.
woveriene Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Accepted Een dingetje snap ik niet, wat bedoel je met het logo van IGN? Waarschijnlijk bedoeld hij het logo van IGN... Rechtsonderin staat het logo, maar dat is het watermerk en mag niet zomaar weggehaald worden zonder toestemming. Wat is dat voor onzin, het is maar een screenshot? Even @Grand Theft Auto Tom Mag ik ook een ander plaatje gebruiken? Ik heb het lettertype van RDR al Mag van mij best! Als het maar mooi wordt. Ik ben al bezig!
woveriene Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Hier de sign(S)! Ik had er twee gemaakt omdat ik me verveelde En een gratis avatar!
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Ik vind het mooi, maar bij die 2e signature, loopt 'TOM' buiten te tekst... Kan je dit fixen? Je kunt als het niet anders gaat, 'LibertyKillerZ' kleiner maken en boven de revolver neerzetten. Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje geordend en netjes. Ik gebruik wel ondertussen die andere. Dan heb ik alvast een nieuwe signature. Bewerkt: 11 juni 2010 door Grand Theft Auto TOM
woveriene Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Ik vind het mooi, maar bij die 2e signature, loopt 'TOM' buiten te tekst... Kan je dit fixen? Je kunt als het niet anders gaat, 'LibertyKillerZ' kleiner maken en boven de revolver neerzetten. Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje geordend en netjes. Ik gebruik wel ondertussen die andere. Dan heb ik alvast een nieuwe signature. Is goed, ik ben maandag weer thuis dan fix ik het even
woveriene Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Paar aanpassingen Zeg maar: Goed Niet goed EDIT : Woow...wtf..er zit een of ander wit randje omheen, dat fix ik vandaag wel Bewerkt: 16 juni 2010 door woveriene
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 (bewerkt) Allebei danke schön! En ik wacht nog wel tot dat randje gefixt is. En woveriene: goed! Maar recromancer: je mag eigenlijk niks plaatsen voordat de eerste vrijwilliger dat heeft gedaan... Bewerkt: 16 juni 2010 door Grand Theft Auto TOM
woveriene Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Allebei danke schön! En ik wacht nog wel tot dat randje gefixt is. En woveriene: goed! Maar recromancer: je mag eigenlijk niks plaatsen voordat de eerste vrijwilliger dat heeft gedaan... Die van Recromancer is ook mooi hoor :O
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Maar ga je dus nog dat randje fixen? :$
Recommended Posts