Doq Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Hoe haal je het makkelijkst sharpshooter lvl 10 van de challenges? Mag het bijvoorbeeld bij dezelfde mensen of moeten het 6 verschillende zijn? Zoja, hoe krijg je het makkelijkst zes vijanden om te disarmen? De challenge is btw: Disarm 6 enemies without changing or reloading any weapons. Reageren
gta-mike Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Hoe haal je het makkelijkst sharpshooter lvl 10 van de challenges? Mag het bijvoorbeeld bij dezelfde mensen of moeten het 6 verschillende zijn? Zoja, hoe krijg je het makkelijkst zes vijanden om te disarmen? De challenge is btw: Disarm 6 enemies without changing or reloading any weapons. Je kunt deze missie het best doen bij de hide out in de mijnen, Gaptooth Breach. Wel direct de mijn ingaan, de andere vijanden buiten de mijn met gerust laten. Je moet wel 6 verschillende mensen ontwapenen. Je neemt het best de evans repeater die heeft 22 kogels in de lader. Niet vergeten met Dead-Eye te werken. Bewerkt: 11 juni 2010 door gta-mike Reageren
Limitbreak Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 je kan ook naar thieves landing gaan om mensen te disarmen... omdat daar geen politie zooi zit. Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik denk dat het onderstaande filmpje het handigst is, zo heb ik hem ook gehaald. Reageren
Doq Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Het is gelukt! Bedankt dames Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.