jojogta3 Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 misscien gek maarik vind carl jonhson erg op. tierie henry lijken p.s. van voetbal hij speelt in arsenal en frankrijk vinden jullie niet???? als tierrie henry kent reageer dan Reageren
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 Pfff. Helemaal niet. Thierry Henry heeft zo'n uitgerekt gezicht. Maar je kunt het ook nog niet zo goed zien in de screenshots. Ik vind hem er niet op lijken. <_< Reageren
jojogta3 Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 dat is wel waar maar voor derest lijkt hij der wel op toch??? :ph34r: :blink: Reageren
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 Ik vind dat je dat nu nog niet kan zeggen. Je kan dat niet echt uit de screenshots uitmaken. btw. Wat boeit het ook of ie er op lijkt! <_< Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ik juist wel mischien is die carl wel een voetballer Reageren
jojogta3 Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 boeit niet maar ik wil gewoon mijn mening kwijt -------- [Chironu] Op je taalgebruik letten jij! Beetje respect tegenover medeforummers mag wel. Reageren
Chi Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Geplaatst: 7 juli 2004 dat is wel waar maar voor derest lijkt hij der wel op toch??? :ph34r: :blink: Als je zo begint lijkt ieder negeroïde persoon er wel op. :rolleyes: Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Thierry Henry heeft een véél scherper gezicht en is veel smaller. enneuh Thierry Henry spreekt Frans <_< Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 enneuh Thierry Henry spreekt Frans <_< wat heeft dat er mee te maken? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 <_< hij zegt reageert als ge THIERRY HENRY kent -> zo schrijven we da dus ik zeg dieje spreekt frans ga echt wel passen in een engels sprekend spel ne voze fransoos. Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 <_< hij zegt reageert als ge THIERRY HENRY kent -> zo schrijven we da dus ik zeg dieje spreekt frans ga echt wel passen in een engels sprekend spel ne voze fransoos. jojogta3 zegt toch ook niet dat het henry is... hij zegt dat ze op elkaar lijken Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 BTW: hij kan engels en frans praten! Reageren
mart Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 je kan niet echt zeggen dat hij op iemand lijkt vind ik want je kan hem helemaal veranderen kwa haren,snor en sikje, lichaam Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 ja,dat is realistisch een snor en een baard,zo heb je gelijk iemand anders en GEEN thierry henri Reageren
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 ja,dat is realistisch een snor en een baard,zo heb je gelijk iemand anders en GEEN thierry henri Je kan een 'met de computer' gemaakt persoon niet vergelijken in het echt. Je kan ook dikker en dunner worden dus dan lijkt hij er sowieso niet op.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.