jojogta3 Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 jojogta3 zegt toch ook niet dat het henry is... hij zegt dat ze op elkaar lijken zo is dat ik zie dat ze een beetje op elkaarleken Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 hij lijkt er niet echt op hoor maar mensen gaan hier meteen jojogta3 afkraken Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 De enige gangster in SA die op een beroemheid lijkt is Ryder hij lijkt op Eazy-E Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 De enige gangster in SA die op een beroemheid lijkt is Ryder hij lijkt op Eazy-E denk ik ook Reageren
Kareem Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 is dat nu belangerijk op wie hij lijkt!! ik vindt hij lijkt op op cj op zichzelf dus tommy uit vc trok ook op zichzelf en niemand anders!! Reageren
The Godfather Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 tommy uit vc trok ook op zichzelf klinkt heel dubieus maar tommy had wel het karakter van Tony Montana Reageren
djbackdoor Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dit is wel een GTA FORUM !! Reageren
BaasB Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ten eerste: Ja, nu je het zegt vind ik Therry Henri inderdaad best wel op CJ lijken Ten tweede: djbackdoor, is dit niet een beetje spam wat je doet? reageren op een topic van 1½ jaar geleden? En we weten dat dit een GTAforum is, dat hoef je ons denk ik niet te vertellen Bewerkt: 2 januari 2006 door BaasB Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 dus echt niet he of je moet die Henry ff een beetje heel veel met PS aanpassen ! Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ryder -> Eazy E LL Cool J -> Voetganger Ik vind hem zelf niet heel erg lijken op CJ. Misschien een beetje... Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ryder -> Eazy ELL Cool J -> Voetganger Ik vind hem zelf niet heel erg lijken op CJ. Misschien een beetje... heb je ook plaatjes van Ryder -> Eazy E en LL Cool J -> Voetganger Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja, cker: ----- bedankt en ze lijken echt wel op elkaar Reageren
BaasB Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) ----- Vet! Ik heb zo'n poster op m'n kamer hangen waar alle Hip-Hop legendes op staan, daar staan ook 2 mennekes op die redelijk veel op Big Smoke & op Sweet lijken. Ik zal wel ff een foto van die poster maken en hem hier dan plaatsen EDIT: Oke hier zijn de foto's Foto 1, de poster: Foto 2, Sweet: Sweet is aangegeven met een (slordige :$ ) rode cirkel. Foto 3, Big Smoke: Big Smoke is ook aangegeven met een (slordige :$ ) rode cirkel. Hier staat Sweet zoals hij er in San Andreas uitziet: En hier Big Smoke zoals hij er in San Andreas uitziet: Zien jullie niet een klein beetje overeenkomsten tussen die ventjes op de poster, en Sweet en Big Smoke? En dan heb ik nog één klein (offtopic) vraagje: Op foto 2 heb ik een zo'n rapper met een gele pijl aangewezen... Hoe heet die rapper ook alweer?? Ik ben de naam kwijt :$ Bewerkt: 3 januari 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.