SamDaPaul Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Wie weet er wat de standaard knop voor de pc is, om hard te kunnen fietsen (dus dat ie zo op z'n trappers gaat staan enzo)???? Greetz....SamDaPaul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtagame Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) met de shift toets. gelezen op forum. zoekfunctie Weet jij misschien hoe moet jumpen (hoppen) met de fiets? Bewerkt: 23 juni 2005 door gtagame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik fiets hard door snel op het pijltje te drukken. En springen doe ik met numpad 0. Anders moet je even naar options kijken en dan staat het er vast in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-R-R- Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Als je een game legaal in de winkel koopt, dan krijg je er een handleiding er bij. Kijk in die handleiding zou ik zeggen. Leuk voor de mensen die 'm iligaal hebben, kunnen nu gelijk wat informatie meepikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Als je een game legaal in de winkel koopt, dan krijg je er een handleiding er bij. Kijk in die handleiding zou ik zeggen. Leuk voor de mensen die 'm iligaal hebben, kunnen nu gelijk wat informatie meepikken. Niet alles staat in de Handleiding! Daarom is er ook dit Topic. Als je niks relevants heb toe te voegen dan gewoon laten rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.