Jump to content

GTA in real life


josvoogt

Recommended Posts

Hebben jullie op straat ook wel eens de neiging om iemand die je afsnijdt in z'n auto of die in de weg loopt of op een andere manier gewoon irritant is in elkaar te slaan :bonk: om vervolgens z'n geld te pikken, je eigen auto achter te laten en die van een ander te pakken om die frontaal tegen een metro kapot te rijden en daarna een hotdog tent :eten: op te blazen en dan met stickybombs de aangesnelde agenten kapot te maken?

of ben ik gewoon ziek in m'n kop :? en moet ik geen computerspelletjes meer spelen maar me aanmelden bij de dichtsbijzijnde tbs kliniek?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij het laatste. Als je zo echt gaat denken moet je wel een beetje uitkijken dat je het niet echt gaat doen. Of gewoon een tijdje geen computergames meer spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen 'WAKE UP'

Het is gevaarlijk als je Videogames en de echte wereld niet meer uit elkaar kan halen. Zodra je sterkere neigingen krijgt raad ik je aan om deze apen weer te gaan kijken.

sesamstraat.gif

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet zozeer de neiging, maar het zou me wel erg vet lijken om een dag lekker rond te mogen scheuren, spookrijden en zo zonder ook maar problemen te krijgen met de politie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik heb het ook soms weleens dat ik de kans zie van: die auto kan ik zo carjacken, die mens kan ik nu makkelijk de keel oversnijden... maar dat doe ik niet. Vergelijk het met dagdromen en hecht er geen belang aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie op straat ook wel eens de neiging om iemand die je afsnijdt in z'n auto of die in de weg loopt of op een andere manier gewoon irritant is in elkaar te slaan :bonk: om vervolgens z'n geld te pikken, je eigen auto achter te laten en die van een ander te pakken om die frontaal tegen een metro kapot te rijden en daarna een hotdog tent :eten: op te blazen en dan met stickybombs de aangesnelde agenten kapot te maken?

of ben ik gewoon ziek in m'n kop :? en moet ik geen computerspelletjes meer spelen maar me aanmelden bij de dichtsbijzijnde tbs kliniek?

Hoe oud ben jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt echt medificatie nodig volgens mij.

Ten eerste kan je de meeste dingen niet doen vanwege de politie :puh:

Het is tenslotte Nederland.

JE kan nog heus wel gamen maar blijf kalm en ga dingen die in de Gta-Serie voorkomen niet in de echte wereld doen,

Je zult gezeik krijgen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...