Cylas Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Red Dead Redemption in filmvorm gegoten Nieuws | 11 juni 2010 - Voor wie niet genoeg kan krijgen van John Marston en zijn avonturen in het Wilde Westen is er goed nieuws. Rockstar heeft een korte film uitgegeven met John in de hoofdrol. De half uur durende film maakt gebruik van de grote open wereld die Rockstar met Red Dead Redemption heeft gecreëerd. John Hilcoat, bekend van onder andere The Road en The Proposition, heeft het kunstwerkje geregisseerd. bron: inside gamer(hier staat ook filpje) Rockstar Games Bewerkt: 11 juni 2010 door Cylas Reageren
Ak47 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 ziet er weer mooi uit bedankt voor `t posten Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Hmm, ik vind deze korte film versie maar weinig aan. 't zijn gewoon een aantal cutscenes en missies uit het spel die je krijgt te zien. Het verhaal van RDR is natuurlijk super goed, maar dat moet je wel zelf beleven met de bijhorende missies. Als je de game zelf speelt lijkt het ook net of je naar een western film zit te kijken, een beetje overbodig als je het mij vraagt. Maar goed, het is wel goed uitgewerkt door John Hilcoat. Dat je van zo'n super verhaal een film kunt maken is uiteraard logisch. Reageren
Vice-King Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 dit is gewoon een stukje verhaal uit de game. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Had er iets anders van verwacht, het waren idd gewoon cutscenes en gameplayfootage, weliswaar wel van verschillende camerapunten, Maar omdat je het spel al hebt gespeeld is er niet zo heel veel aan, na een paar minuutjes had ik het al weggeklikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.