Cylas Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Nog geen plannen voor RDR op de PC (X360, PS3) Nieuws | 11 juni 2010 - Rockstar heeft laten weten dat PC-gamers voorlopig niet hoeven te wachten op de komst van Red Dead Redemption op hun platform. Op het “News Wire” laat het bedrijf weten dat er op dit moment geen plannen zijn om de titel naar de PC te brengen. De uitspraak volgde na een vraag van een bezoeker. Momenteel dus nog geen plannen, al is een PC-versie alles behalve uitgesloten. Gezien Rockstar zijn titels wel vaker op een later tijdstip naar de PC brengt is de hoop nog niet vervlogen. Red Dead Redemption is het vervolg op het in 2004 verschenen Red Dead Revolver. De game speelt zich af in het Wilde Westen rond het einde van de 19e eeuw. In deze tijden maken de meedogenloze en chaotische prairievlakten langzaam ruim baan voor de steeds groter wordende regering en de opkomst van de Industriële Revolutie. Bron: Inside Gamer een probleem, ik kan het nergens bij rockstar vinden, heeft iemand het wel gevonden? anders is het fake, wat ik niet verwacht van die site. Mocht het wel waar zijn, zou ik het jammer vinden, maar denk ik wel dat er nog hoop is. Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Als het waar is vind ik het ook jammer. Misschien kun je erachter komen door R* een mailtje te sturen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 ontopic : de game zal waarschijnlijk niet op pc komen, net zoals zijn voorganger, maar je weet nooit met r* Reageren
jordycorba Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 ik denk het ook niet aangezien rdr op de ps3 soms al traag is dan wordt de pc al helemaal wat Reageren
rienie Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Nou jordycobra als je gewoon 8GB in je bankjes heb gedaan, en een goede I7 heb. Met een HD5870 dan heb je daar geen problemen mee denk ik Reageren
jordycorba Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 waarschijnlijk niet nee soms gebeurt er ook veel tegelijk in rdr Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Nee, RDR komt volgens mij niet op de PC. Gewoon al omdat er een internetprotest uitbrak na de release van GTA IV, waarvoor je in dat stadium van de RAGE-engine al een degelijke computer moest hebben. Nu is de engine nóg geoptimaliseerder, dus heb je zwaardere pc's nodig, en aangezien niet iedereen zo één heeft, lijkt het me logisch dat RDR enkel op de consoles zal komen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Nee, RDR komt volgens mij niet op de PC. Gewoon al omdat er een internetprotest uitbrak na de release van GTA IV, waarvoor je in dat stadium van de RAGE-engine al een degelijke computer moest hebben. Nu is de engine nóg geoptimaliseerder, dus heb je zwaardere pc's nodig, en aangezien niet iedereen zo één heeft, lijkt het me logisch dat RDR enkel op de consoles zal komen. logica? Als iets geoptimaliseerd is maakt het dus beter gbruik van wat het heeft, kortom de eisen zullen lager zijn. Maarja, voormij hoeft het niet, als je bedenkt hoe schandalig gta4 afgeleverd werd en het nog steeds is na 7 patches hoef ik RDR niet, er is geen reden om aan te nemen datdit bij RDR nit zo zou zijn, aangezien EFLC al niet veel beter was geport Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Ik vind het wel grappig dat er wordt gezeurd wanneer R* iets port omdat het slecht geoptimaliseerd is en als fundering bugs heeft. Maar als ze niet gaan porten, is er weer gezeik...? Mensen, misschien zijn ze niet bezig met een RDR port omdat ze er achter zijn gekomen dat de RAGE-engine gefaald is op de pc-sector en dat ze hem daarom eerst even gaan fixen? Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Bij GTA IV verschenen er ook zulke berichten. Ik zou er niet raar van opkijken als RDR binnen een half jaar in de winkels ligt voor de PC.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.