RNW@Y Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ik ben bezig geweest om een nieuw shirt te maken, met Gtagames.nl erop. Ik heb nu geen SA thuis(heeft vriend thuis liggen dom <_< ). Maar ik laat nog wel screens zien. Voorop staat Gtagames.nl met Cj op fiets en dat een wijf (weet naam niet, ze staat voorover gebogen<-- check ava). AChterop staat Logo met ook CJ op bike. Als iemand nog ideen heeft zeg maar. Ik kijk dan wel of ik iets kan maken. Ik laat dus nog wel screens zien. Als hij in het spel zit. Bewerkt: 23 juni 2005 door RNW@Y Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Ik ben erg benieuwd naar je ontwerp, CJ in een GTAgames.nl shirt klinkt goed. Als ie echt mooi is, kunnen we hem misschien wel in het echt laten drukken, kun j met hetzelfde shirt lopen als CJ Reageren
RNW@Y Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 We zullen zien, Als hij niet mooi is moet je maar vertellen wat ik moet veranderen. Reageren
Jarno Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Als ie echt mooi is, kunnen we hem misschien wel in het echt laten drukken, kun j met hetzelfde shirt lopen als CJ Als jij mijnes betaalt neem ik er eentje :lol: Reageren
denracer Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 hoe maak je eigenlijk een shirt ik wil een honda motor shirt maken :-) Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 hoe maak je eigenlijk een shirt ik wil een honda motor shirt maken :-) T-shirts aanpassen doe je door de texturefile (TXD) op te zoeken waar het t-shirt instaat, en het dan met een TXD tool vervangen door de bieuwe texture die je zelf gemaakt hebt.... Kijk even in het 'Master Tutorial List" Topic voor een tutorial over texture vervangen, voor de details... P.S. er bestaan nog geen concrete plannen om T-shirts te laten drukken hoor Reageren
RNW@Y Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb er al een stel, maar nog steeds mijn SA niet terug. Ik zou hem zondag al terug krijgen. Maar heb hem nog niet. Reageren
denracer Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Foto van jasje Foto van jasje Bewerkt: 29 juni 2005 door denracer Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Je plaatjes werken niet EDIT: Hij doet ut weer Bewerkt: 29 juni 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
corne0202 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 hoe kom je aan die helm ?>??? Reageren
denracer Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 hoe kom je aan die helm ?>??? die helm is bij die sport winkel in LS te krijgen ik heb hem rood getextured Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Heel erg leuk idee vind ik, ik ga beginnen aan me 1e mod waarin ik de kleding lijn van GTA SA gaat aanpassen maar moet nog wat info hebben chek mij post ==> Modding Tools Zeker zeer mooi als er GTA Games.nl op komt, leuk idee Reageren
Jozz Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) ik vin em lelijk Bewerkt: 14 mei 2010 door Jozz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.