grandtheftauto... Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Hoi, willen jullie een cijfer voor mijn eigen nep installatie proramma geven? Een SETUP waarmee je het spel: GrandTheftAuto... Old Liberty City kan spelen, Stemmen van 1 tot 10 Bewerkt: 11 juni 2010 door grandtheftauto... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik vind hem niet echt mooi, de letters passen echt niet en zijn veel te groot, misschien als de letters wat realistischer zijn dat ie dan wat mooier is Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik heb op "lelijk" gestemd, om de volgende redenen: Geen afgeronde hoeken links- en rechtsboven. Hele venster is incompleet Je ziet duidelijk kleurverschil in de titelbalk Ene helft van de titelbalktekst is groter dan de andere. Hoort 9pt te zijn. Ene helft van de titelbalktekst is in Verdana, terwijl de andere in Segoe UI is. Hoort Segoe UI te zijn. Er staat nooit .exe in de titelbalk Grand Theft Auto hoort uit elkaar en zonder ... erachter, maar : De knoppen staan verkeerd om, hebben het verkeerde lettertype (Verdana ipv Tahoma) en missen een rij pixels onder De tekst in het venster is onvolledig en heeft ook het verkeerde lettertype (Verdana ipv Tahoma) De titel van een spel staat nooit zo opgemaakt op het venster Dan nog is heb je de hoofdletter G gebruikt bij het Pricedown lettertype en de kleine letter R. Dit hoort ook niet volgens de principes van het GTA logo. Alles is verkeerd gepositioneerd; Plaatje te ver naar rechts. Tekst tever naar rechts. Buttons te laag, te grote ruimte tussen de buttons, Installeren button te ver naar links, etc.. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik heb op "lelijk" gestemd, om de volgende redenen: Geen afgeronde hoeken links- en rechtsboven. Hele venster is incompleetEDIT: Ja.. had ik kunnen doen Je ziet duidelijk kleurverschil in de titelbalk Ene helft van de titelbalktekst is groter dan de andere. Hoort 9pt te zijn. Ene helft van de titelbalktekst is in Verdana, terwijl de andere in Segoe UI is. Hoort Segoe UI te zijn. Er staat nooit .exe in de titelbalkEDIT: Boeiend, ik vond het leuk Grand Theft Auto hoort uit elkaar en zonder ... erachter, maar :EDIT: -.- GrandTheftAuto... is mijn gebruikersnaam oen De knoppen staan verkeerd om, hebben het verkeerde lettertype (Verdana ipv Tahoma) en missen een rij pixels onderEDIT: Knoppen horen zo beter vind ik De tekst in het venster is onvolledig en heeft ook het verkeerde lettertype (Verdana ipv Tahoma) De titel van een spel staat nooit zo opgemaakt op het vensterEDIT: ... Dan nog is heb je de hoofdletter G gebruikt bij het Pricedown lettertype en de kleine letter R. Dit hoort ook niet volgens de principes van het GTA logo. Alles is verkeerd gepositioneerd; Plaatje te ver naar rechts. Tekst tever naar rechts. Buttons te laag, te grote ruimte tussen de buttons, Installeren button te ver naar links, etc.. Lees EDIT: Reageren
Royboow Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Ik ben het eens met Flitskikker, als je iets maakt, maak het dan goed. Dan kan je wel zeggen dat je het beter vind, maar een imitatie is vaak bijna gelijk aan het orgineel. Ik vind dit echt werk dat mijn broertje van 10 al kan met photoshop, en ik denk dat jij toch beter kan dan zoiets als signature. en nog wat, zo ga je niet om met een moderator, als het oenen waren waren ze geen modertor geworden. 4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.