Dakendak Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) Imperial Glory Ontwikkelaar Pyro Studios Uitgever Eidos Interactive Genre Real-Time Strategie Platforms PC Aantal spelers Kan online Release Al uit Demo Ja Trailer http://www.youtube.com/watch?v=D1tgFBAAgqY&translated=1 Gameplay Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Ik heb niet zo'n goede pc, en dus vind ik dit spel wel leuk Bewerkt: 17 juli 2010 door Dakendak Reageren
Basssss Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Je hebt er lekker veel over te vertellen, en het plaatje doet het niet eens. Nouja, ik heb het spel hier ook liggen . 't Is best een grappig, maar moeilijk spel. Een begin opbouwen lukt me wel, maar uiteindelijk koloniseren de andere landen zo snel dat ik het niet meer bij kan houden. Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 , bedankt Basssss. Ik heb niet veel tekst, omdat ik het wou spelen. En ja, het is moeilijk om in te stappen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Totaal niet, eerder andersom. Er is niet eens een moraal systeem... Bewerkt: 12 juni 2010 door S-te-Fan Reageren
Basssss Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Totaal niet, eerder andersom. Er is niet eens een moraal systeem... Echt wel, Imperial Glory was er veel eerder dan die twee Total War games, dus het is overduidelijk een voorloper. Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Totaal niet, eerder andersom. Er is niet eens een moraal systeem... Als je het spel hebt, zie je dat er veel in Napoleon en Empire Total war zit, wat ook al in IG zat. Er is wel degelijk van afgekeken, en IG is duidelijk de voorloper. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 (bewerkt) Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Totaal niet, eerder andersom. Er is niet eens een moraal systeem... Als je het spel hebt, zie je dat er veel in Napoleon en Empire Total war zit, wat ook al in IG zat. Er is wel degelijk van afgekeken, en IG is duidelijk de voorloper. Total War bestaat al sinds 1999. En ze waren al begonnen met ETW toen IG nog niet was aangekondigd. Het spel gaat over het zelfde tijd perk en ze hebben allbei het meeste interessantste eruit willen halen. Geen wonder dat ze dan op elkaar lijken he? Bewerkt: 19 juni 2010 door S-te-Fan Reageren
commando Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ziet er wel grappig uit, al houd ik et liever op de Total War serie Reageren
Dakendak Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Totaal niet, eerder andersom. Er is niet eens een moraal systeem... Als je het spel hebt, zie je dat er veel in Napoleon en Empire Total war zit, wat ook al in IG zat. Er is wel degelijk van afgekeken, en IG is duidelijk de voorloper. Total War bestaat al sinds 1999. En ze waren al begonnen met ETW toen IG nog niet was aangekondigd. Het spel gaat over het zelfde tijd perk en ze hebben allbei het meeste interessantste eruit willen halen. Geen wonder dat ze dan op elkaar lijken he? Release date ETW: 3 March 2009 Release date IG: 17 Mei 2005 Reageren
Basssss Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Dat klopt, je begon over ETW en NTW, niet over de eerste Total War uit 1999. (Shogun was dat volgens mij) Maar ik vond nog een oud Imperial Glory plaatje op m'n PC: Reageren
Dakendak Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik vind de gevechten heel leuk, alleen de map niet zo. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Lol, ik heb het meer andersom. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Ziet er leuk uit. In de vakantie speel ik altijd Rome Total War. Waar kun je dit spel kopen. Tip: Zet meer plaatjes uit het spel in de Hoofdpost. Of filmpjes, want wordt niet echt aantrekkelijk van. Reageren
Basssss Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 (bewerkt) Ik heb mijn versie een aantal jaar geleden gekocht voor 5 euro bij de Free Record Shop. Ik denk dat je maar even bij een paar internetwinkels moet kijken, want de kans dat je hem nu nog in de gewone winkels vind is tamelijk klein. Edit: Via de officiële site staan wat linkjes naar sites waar je hem kunt kopen. Bewerkt: 10 juli 2010 door Basssss Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Ja, dit is zowat de voorloper van Empire Total War en Napoleon Total war. Totaal niet, eerder andersom. Er is niet eens een moraal systeem... Als je het spel hebt, zie je dat er veel in Napoleon en Empire Total war zit, wat ook al in IG zat. Er is wel degelijk van afgekeken, en IG is duidelijk de voorloper. Total War bestaat al sinds 1999. En ze waren al begonnen met ETW toen IG nog niet was aangekondigd. Het spel gaat over het zelfde tijd perk en ze hebben allbei het meeste interessantste eruit willen halen. Geen wonder dat ze dan op elkaar lijken he? Release date ETW: 3 March 2009 Release date IG: 17 Mei 2005 Ze zijn begonnen met ETW in 2004... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.