Dakendak Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 So what, dan is CoD een kopie van MoH, Midnight Club van Need for Speed, jij van je pa,... Zit toch niet te zeiken over kopieën, en speel jij maar jouw eigen Total War... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 So what, dan is CoD een kopie van MoH, Midnight Club van Need for Speed, jij van je pa,... Zit toch niet te zeiken over kopieën, en speel jij maar jouw eigen Total War... Zeik ik? wie is hier begonnen over kopieën... Dat ontwikelaars eenzelfde spel maken in het zelfde thema moeten zij weten. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) Als we alle kopietjes de wereld uit moeten helpen is zelfs jou gameverzameling driemaal gehalveerd. Bewerkt: 14 augustus 2010 door Basssss Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Als we alle kopietjes de wereld uit moeten helpen is zelfs jou gameverzameling driemaal gehalveerd. Meer dan dat zelfs. Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Gaan we nu eignelijk nog over de game praten, of verder zitten... 'discussiëren over kopieeën? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Heeft er al eens iemand gewonnen door de hele campaign uit te spelen? En dan bedoel ik dus de hele kaart te veroveren. Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Nee, m'n pc crashte, en dus moet ik het spel opnieuw KUCH kopen KUCH KUCH KUCH! Reageren
Basssss Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik wel, ik had alleen wel een beetje gecheat. :$ Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Wat voor cheats? Reageren
Basssss Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Gamebestanden aanpassen waardoor ik 4x zo weinig voor soldaatjes en dergelijk moest betalen en alle tegenstanders 2x zoveel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.