Jump to content

PS3 Slim rechtzetten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Kwou mn PS3 recht zette de slim versie maar k weet niet zeker of dat kan of gaat de blu-ray lezer dan kapot??

Geplaatst:

Je kan ze beter laten liggen, dit is bij elke console zo. Je hebt een Wii misschien nooit zien liggen maar het is wel beter. Vooral voor een Xbox want die luchten niet goed door als je ze recht neerzet. Het kan volgensmij wel, maar het is niet slim.

Geplaatst: (bewerkt)

@Hierboven: Pardon? Ik heb mijn PlayStation 3 (niet Slim) weleens rechtop gezet... En het werkt prima, niks aan het handje.:puh: Waarom denk je dat ze dingen zoals dit hebben gemaakt?: PlayStation 3 verticale standaard.:7 Ze zijn er uiteraard ook voor de PS3 Slim.;)

@Hieronder: Da's waar.:puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

@ Tom: Natuurlijk werken ze ook rechtop, maar het beste is liggend. Dan heb je ieder geval minder kans op problemen.

@ hieronder: Ik heb het over de PS3, niet over de XBOX360.

Geplaatst:

Volgens mij is het enige probleem wat je kan krijgen, dat je hem omver stoot ofzo, problemen met koeling lijkt me sterk. Heb mijn PS3 al 3 jaar probleemloos rechtop staan.

PS3 Fat heeft ook aan 2 zijden rubberen voetjes, zodat je hem zowel staand als liggend neer kan zetten. Ook kun je het PS logo onder de disc sleuf verdraaien. (horizontaal/verticaal) Als je hem beter niet rechtop zou kunnen zetten, zat dat er niet op dunkt me. :puh: Of dit op een slim of een x360 ook zit weet ik niet. :puh:

En waarom komt Tom met een standaard? Nergens voor nodig. Een PS3 (Fat iig) staat uitzichzelf stabiel genoeg.

Geplaatst:

@Hierboven: Weet ik en ik deed het toen ook zonder, maar ik zeg het als voorbeeld...:7

Geplaatst:

Ik kan met mijn hardware hoofd niet begrijpen hoe het beter voor de console zou zijn als hij staand of liggend zou zijn. Bij een normale pc staat een moederbord ook "staand" en de grafische kaart ook "liggend", en bij kleinere pc's is dit andersom. Dus; zover ik weet maakt het geen ruk uit of je hem nou staand, liggend, diagonaal of achterstevoren neer zet, als de koelgaatjes maar niet worden geblokkeerd is het goed.

Geplaatst:

enige reden waarom je staand beter niet kan doen, omdat het risico groter is dat je je console omver gooit. waardoor als je bijv een game erin hebt zitten, dat die allemaal krassen krijgt.

Voor de rest maakt staand of zittend niet uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...