Proximo Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Hey allemaal, ik ben bezig met de vliegschool, en heb m ook al gehaald, maar ik wil alles gold hebben. ik heb nu ook alles gold, maar als je die trucks en auto's moet neerschieten, krijg ik nooit 100% score voor mijn positie, ook al zitten mijn kop en staart in het binnenste gedeelte. Is het ook belangrijk om recht te staan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ja, je heli moet recht staan op de baan. Als je de landingsbaan bekijkt moet je met je neus richting las venturas staan. Zo kan je 100% halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximo Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 OK dankjewel, heb t net geprobeerd, en t werkt o ik ben zo blij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChrisM55 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik ben dus ook bezig met die vliegtuig school maar ik kom niet verder :angry: Heeft iemand toevallig nog zijn Save Game dat ie net de vliegtuigschool gehaald heeft en zou je hem dan online willen zetten oid. :huh: BvD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Monne Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ja ik wil die save game ook wel ben dat domme vliegen zo beu als je wil upload ik mijn save game, kan je ff die missies doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11078&st=30 Hier verder voor save games. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts