Woody268 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 hallo iedereen, ik kan gta sa géén mods meer instaleren, want zoals je al weet of niet weet ben ik weer begonnen met gta sa te spelen (kijk een paar topic's terug). ik dacht er vandaag eens aan om een paar mods te instaleren dus ik donwloaden een paar mods ik verlogens heb ik ze eerst handmatig in-game gezet maar bij elke mod dat ik probeer werkt de mod niet (terwijl ik zeker weet dat er een paar van die mods werken want een maar heb ik al op mijn andere pc gehad) dus elke keer als ik ze ingame zet en ik start gta sa op en ik spawn of zoek die wagen in de wagen zoals hij er normaal uit ziet er is dus niet aan verandert. heb ook al geprobeert om het met sami te doen maar tevergeeft btw: mijn gta sa is gedowngrade, gta sa staat in compatibeliteits weergave (windows 98/NE), ik heb vista en als ik wat kloot met handeling.CFG dat werkt wel maar mods niet. iemand een idee hoe het komt? MVG, woody Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.