jenske94 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 nadat ik gisteren naar mijn huis ging in gta iv en in bed kroop (om te saven) kwam ik dan weer wakker maar met dit als gevolg: Ik heb gta al verschillende keren opnieuw opgestart maar het blijft zo! Kan iemand mij a.u.b. helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 OPLOSSING GEVONDEN!!! heb zojuist opnieuw gaan saven en nu gaat ie weer normaal sry voor dit overbodig topic. toch bedankt iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 Hey, Dat ligt gewoon aan je Mods, ik kreeg toen ik save een beetje groen beeld o.o P.S = leuk t-shirt (adidas) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 mooi dat hij weer werkt. Hey, Dat ligt gewoon aan je Mods, ik kreeg toen ik save een beetje groen beeld o.o P.S = leuk t-shirt (adidas) ps dat is een armani tshirt/vest ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.