Jump to content

Repair ar maar ook de body kit


recromancer

Recommended Posts

Hi,

dit is mijn repair command

het repareert alleen het vuur enz

maar niet de body kit

weet iemand hoe ik doe command erby zet dat myn body kit ook s gerepareert

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{

new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

if(strcmp("/rv", cmdtext, true) == 0)

{

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

{

SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);

}

return 1;

}

Help?

-Recromancer

Link to comment
Delen op andere websites

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp("/rv", cmdtext, true) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
return 1;
}

Hier. met RepairVehicle :Klik

Bewerkt: door shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp("/rv", cmdtext, true) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
return 1;
}

Hier. met RepairVehicle :Klik

dan kryg ik deze errors

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(704) : warning 217: loose indentation

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(930) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(951) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(957) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(958) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(959) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(960) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(961) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(962) : error 017: undefined symbol "vehicleid"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

8 Errors.

help?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dat een andere regel, en new vehicleid; zal het verhelpen maar natuurlijk blijft die leeg tot je er via GetPlayerVehicleID in stopt, dus daar valt dat beter te gebruiken. ;)

heb new vehicleid;

boven aan gezet dan krijg ik deze errors

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(675) : warning 219: local variable "vehicleid" shadows a variable at a preceding level

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(682) : warning 219: local variable "vehicleid" shadows a variable at a preceding level

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(695) : warning 219: local variable "vehicleid" shadows a variable at a preceding level

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(707) : warning 217: loose indentation

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(1023) : warning 219: local variable "vehicleid" shadows a variable at a preceding level

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(1033) : warning 219: local variable "vehicleid" shadows a variable at a preceding level

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(1144) : warning 203: symbol is never used: "vehicleid"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

7 Warnings.

Bewerkt: door recromancer
Link to comment
Delen op andere websites

Vervang op de regels waar je de errors hebt vehicleid door GetPlayerVehicleID(playerid).

dan kryg ik deze errors

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(675) : error 025: function heading differs from prototype

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(682) : error 025: function heading differs from prototype

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(1016) : error 025: function heading differs from prototype

D:\Gta Sa Scripting\gamemodes\sas.pwn(1026) : error 025: function heading differs from prototype

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

4 Errors.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei alleen op de regels waar je errors had. :cab: Nu moet je alleen op de regels waar je een error hebt GetPlayerVehicleID(playerid) weer terug veranderen naar vehicleid.

lawl ik dee wat jy zij

de regels waar error had die vehicleid vervangen door GetPlayerVehicleID(playerid)

en dat was bijvoorbeeld bij zo een

If Strcmp blablabla vehicle id <- daar waren de rrors die vehicle id heb ik vervangen door GetPlayerVehicleID(playerid)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...