Jump to content

cruise control - gta IV machinima


volar

Recommended Posts

cruise control

Hier is een trailer voor mijn allereerste GTA 4 machinima ooit "cruise control".

Het zou een kort 5-10 minuten durend actiefilmpje moeten worden. Ik ben nog steeds een verhaal aan het schrijven

dus iedereen die geinteresseert is mag mij gerust een PM zenden. Via dit forum hoopte ik dus ook enkele creatieve mensen te ontmoeten ;)

Dialogen enzo moeten nog geschreven worden. Ik hoop ergens in Augustus mijn video uit te kunnen brengen.

Het verhaal (tot nu toe nog heel simpel, zoals ik al zei moeten er nog plottwists enzo bedacht worden)

3 corrupte politie agenten trachten de ultieme overval te plannen. Helaas, het onverwachte vindt plaats en de politie

werd geinformeerd over deze corrupte agenten en hen plannen. Al snel draait hen meesterplan uit in een ultieme overlevingsrace

en een poging om de verrader te vinden. Wie is te vertrouwen? Hoe ver gaan ze om al dit geld in handen te krijgen? Zullen ze overleven?

Hier kun je alvast een eerste teaser-trailer bekijken.

Constructief commentaar wordt ten zeerste geapprecieerd en misschien vind ik hier

wel voice-actors/storywriters ^_^

Bewerkt: door volar
Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig gemaakt, alleen een beetje te cliché. Weer zo'n typisch operagezang op de achtergrond en die typische film presentatie stem, en die woorden die in beeld komen... dit is al duizenden keren voor jou gedaan, dus haal dat aub weg. Zet er iets unieks in de plaats wat je zelf goed vindt, en niet het doorsnee filmpubliek.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig gemaakt, alleen een beetje te cliché. Weer zo'n typisch operagezang op de achtergrond en die typische film presentatie stem, en die woorden die in beeld komen... dit is al duizenden keren voor jou gedaan, dus haal dat aub weg. Zet er iets unieks in de plaats wat je zelf goed vindt, en niet het doorsnee filmpubliek.

Bij actiefilms is dit meestal het geval jvj, en dit past er dus ook goed bij ;).

@topicstarter: Schrijf mij maar op als voice actor :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig gemaakt, alleen een beetje te cliché. Weer zo'n typisch operagezang op de achtergrond en die typische film presentatie stem, en die woorden die in beeld komen... dit is al duizenden keren voor jou gedaan, dus haal dat aub weg. Zet er iets unieks in de plaats wat je zelf goed vindt, en niet het doorsnee filmpubliek.

Bij actiefilms is dit meestal het geval jvj, en dit past er dus ook goed bij ;).

Juist daarom dat ik het zou weglaten. Moest ik zo'n machinima maken, zou ik het geheel anders aanpakken. Net zoals James Bond films door bijna iedereen geliefd zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar goed, ieder zijn ding.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Hé alvast bedankt voor de positieve reacties ^_^

Ik zal diegene die zich gemeld hebben als voice actor wel ff een PM zenden op de forums zodat we verder kunnen afspreken.

Maar momenteel heb ik het even druk met de examens en ik moet eerst nog een verhaal bij elkaar zien te krijgen voor we werk

elijk kunnen overgaan tot het opnemen van dialogen. Als er dus mensen zijn met originele of plottwists kunnen ze die zeker PM'en of hier plaatsen

(al is het maar een stunt die je cool vindt ofzo .

Ik kan me wel in de mening van JvJ vinden dat deze teaser natuurlijk niet echt origineel is. Het is ook maar een trailer en

mijn bedoeling was om mensen warm te maken voor mijn video (en ik heb het gevoel dat dit redelijk gelukt is).

Er is natuurlijk wel een reden dat dit soort trailers veel voorkomen en dat is omdat ze een zeker publiek aanspreken.

Ik zal er zeker voor zorgen dat "cruise control". Niet "just another random action machinima" wordt dus maak

je geen zorgen omtrent de originaliteit zou ik zeggen. Verder ben ik benieuwd naar hoe jij het zou aangepakt hebben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, we zijn al bezig met een filmproject. Maar dat is geen Machinima.

Juist, en ik ben de leider. Neem een kijkje, zou ik zeggen. Klik Er is al een project volledig af dat behoorde tot GTAIV: de serie. Momenteel zijn we bezig met 'De zwerver', waarvan we al 1 aflevering hebben. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, we zijn al bezig met een filmproject. Maar dat is geen Machinima.

Juist, en ik ben de leider. Neem een kijkje, zou ik zeggen. Klik Er is al een project volledig af dat behoorde tot GTAIV: de serie. Momenteel zijn we bezig met 'De zwerver', waarvan we al 1 aflevering hebben. :tu:

ziet er mooi uit!

vooral het eerste deel van de zwerver was lachen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, vind alleen dat cruise control er aan het eind er een beetje slap uit komt. :eten: :eten: :eten:

Bedoel je die title effect helemaal op het einde? Ik had eerst een explosieve title gerendered in After effects maar ben deze kwijt door een error dus heb ik maar die simpele title gebruikt vandaar :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, welkom op het forum! :tu:

Het ziet er wel uit als een echte trailer, en het heeft ook zeker het gewenste effect op de kijker ervan.

Dit topic mag je zolang even laten staan, echter wanneer je je video klaar hebt wil ik je wel vragen deze te plaatsen in het Home made -topic in plaats van er een apart topic voor te starten. Dat topic is namelijk speciaal gestart voor dergelijke zaken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...