Jump to content

spraakherkeningprogramma


Cylas

Recommended Posts

Ik vroeg me af of er een (gratis) programmaatje is dat je spraak herkend en daar dan iets mee doet.

Bijv in word brief schrijven of als ik zeg 'skype' dat ie dan skype opent

Weet iemand of er zo'n programmaatje is?

CYlas

Link to comment
Delen op andere websites

Dragon NaturallySpeaking is een goed pakket, alleen niet gratis. :)

Het ziet er inderdaad mooi uit, maar ik ben nog niet van plan om voor zoiets geld te betalen. Is er niet zo'n programmaatje gratis te verkrijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dragon NaturallySpeaking is een goed pakket, alleen niet gratis. :)

Het ziet er inderdaad mooi uit, maar ik ben nog niet van plan om voor zoiets geld te betalen. Is er niet zo'n programmaatje gratis te verkrijgen?

Zover ik weet zijn er geen gratis alternatieven :N je heb wel spraakherkenning in Windows vista & 7 (maar dan wel alleen in t engels).

Ikzelf heb Dragon Naturally Speaking, en ik moet zeggen dat het best goed werkt. Echter ik gebruik het amper :7 .

Als je perse toch zo'n programma wil zou ik maar eens goed op google kijken ;)

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Dragon NaturallySpeaking is een goed pakket, alleen niet gratis. :)

Het ziet er inderdaad mooi uit, maar ik ben nog niet van plan om voor zoiets geld te betalen. Is er niet zo'n programmaatje gratis te verkrijgen?

Zover ik weet zijn er geen gratis alternatieven :Nje heb wel spraakherkenning in Windows vista & 7 (maar dan wel alleen in t engels).

Ikzelf heb Dragon Naturally Speaking, en ik moet zeggen dat het best goed werkt. Echter ik gebruik het amper :7 .

Als je perse toch zo'n programma wil zou ik maar eens goed op google kijken ;)

Waar kan ik dat vinden, heb namelijk win7.

edit gevonden, ik kan Engels maar waarom wil ie dan niet starten (er komt niet beschikbaar voor uw taal ofzo)

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik dat vinden, heb namelijk win7.

edit gevonden, ik kan Engels maar waarom wil ie dan niet starten (er komt niet beschikbaar voor uw taal ofzo)

Je kan het alleen starten als je engels taalpakket hebt geinstalleerd. of een engels versie hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...