pimios Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Niet ingekleurd Wel ingekleurd Reageren
TalkingPear Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 XD wt* waar slaat dit op? Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 XD wt* waar slaat dit op? Dit is ook kunst hoor. Aniewee, voor bijna alle kunstwerken met paint geldt: leuk idee, mindere uitvoering. Zo zie ik ook nog wat witte vlakken die je zou kunnen opvullen verder vind ik de achtergrond wat minder, maar het poppetje is (neem ik aan ) uit de losse hand goed getekend. Er zijn een aantal minpuntjes, maar het is wel leuk. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Sorry, maar ik vind dit geen kunst. Kunst zit vaak een verhaal achter en hier zit denk ik een kind van 10 achter. Teminste zelf mijn zusje zou dit kunnen. Kom op je weet zelf dat dit niks is. Volgende beter! Reageren
Ferre Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Sorry, maar ik vind dit geen kunst. Kunst zit vaak een verhaal achter en hier zit denk ik een kind van 10 achter. Teminste zelf mijn zusje zou dit kunnen. Kom op je weet zelf dat dit niks is. Volgende beter! Hihi dan vraag je erom: Hier zit wel degelijk een verhaal achter: Paco Rodriquez reisde af van noord naar zuid Mexico in de hoop dat hij de ware liefde vond. Paco moest het niet hebben van zijn uiterlijk, maar hij was een ware muzikant met zijn sambaballen. En kindertekeningen waren een inspiratiebron voor de Cobra kunststroming: Reageren
pimios Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 XD wt* waar slaat dit op? Dit is ook kunst hoor. Aniewee, voor bijna alle kunstwerken met paint geldt: leuk idee, mindere uitvoering. Zo zie ik ook nog wat witte vlakken die je zou kunnen opvullen verder vind ik de achtergrond wat minder, maar het poppetje is (neem ik aan ) uit de losse hand goed getekend. Er zijn een aantal minpuntjes, maar het is wel leuk. ik hem hem getekend op msn en met photoshop ff snel ingekleurd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.