Jump to content

Laptoppertje gezocht


rakker126

Recommended Posts

Ik zoek een goede laptop met de volgende eisen:

niet al te groot en te zwaar, redelijk simpel mee te nemen (maximaal 15,4 inch en 2,7 kg)

Een redelijk lange accuduur (4+ uur?)

Het is mogelijk om er een spel op te spelen als anno of SA.

Systeem moet met Windows werken.

Systeem moet buien in het zonnetje nog (redelijk) te gebruiken zijn.

Budget: 500-1000 euro

Graag zou ik advies ontvangen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens is het een Acer. Acer = budget en Acer = slecht. Geef overigens een wat duidelijker budget aan, a.u.b.

uhmm... niet egt. Dat jij nou ooit eens pech heb gehad met een Acer is jou probleem maar het is zeker geen slecht merk.

Ikzelf heb ook een Notebook van Acer en heb nergens geen problemen mee, en kan er zelf spellen als GTA IV op spelen. Dus ga geen onzin uitkramen.

@hieronder

Heb je zelf wel eens met een laptop van Acer gewerkt? Want het is wel makkelijk om van anderen na te praten...

Zoals ik al zei ik heb geen problemen ermee, en die 'OEM troep' waar je het over hebt dat heb je bij elke OEM fabrikant wel.

En je kan het zo verwijderen.

En daarbij ze zijn een van de grootste Notebook fabrikanten, als het echt een slecht merk was dan zouden ze ook niet zo groot zijn.

Dus jou mening is nog geen feit ;)

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Hun laptop's zijn gewoon slecht, daar staan ze om berucht. Hun service is ook drol, er zitten buitenlanders in die weten hoe je een pc aan doet, meer niet, en hun OEM troep is irritant.

yep.gif Ik had een Acer, na een half jaar moederbord doorgebrand. duh.gif Opgestuurd en duurde 6 maanden totdat ik hem terug had. Oftewel: Service van een groepje 3 jaar kleine kinderen die het woord 'pc' niks zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

@BC7, Apple is groot, alleen omdat mensen naar hun geile reclame luistert. Acer is ook groot, omdat mensen eerst kopen, dan denken. Reclame is alles.

Het laptop wat Boer heeft gepost is wel een mooie, redelijke grafische kaart waar je een keertje iets mee kan. Niet no-life pro-gamen, maar hij kan wel wat meer aan dan Pac-Man.

Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/pricewatch/255971/asus-g51jx-sx251v.html#tab:info

Lekkere videokaart, goede processor, goed aantal RAM, grote HDD. Wat wil je nog meer?

Hij zit zelfs 15 euro onder je max budget! :D

Of deze:

http://tweakers.net/pricewatch/258573/medion-akoya-x7811.html#tab:info

CPU = iets minder, maar wel een killer van een videokaart, groter scherm. Wel 999 euro's.

Dit is ook een goed ding:

http://tweakers.net/pricewatch/250636/asus-n61ja-jx046x.html#tab:info

Redelijke videokaart, lekkere CPU, normaal aantal RAM, en maar 911 euro!

Edit: je specs niet gelezen, ik ga opnieuw zoeken voor jou. :)

http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:RYzLCoMwEEX_ZdYl5GFQ8wFCF125LF2UZBYBrZKILUj-vTOIuhruPefOBlMKmLqIQwAHa8Rvhtte9lNaqAuYPVVzih4f7x84JaU8cvyAsxyzn9KO7RGYMcEB_YKhn9HfQwb3BN3QQwMvglR2cVgwEdjAWMtn5CkYWWvyRn4KjWo1FFrZ9jIq0ZyCsqJioTL1JUhhlD0VLWoopfwB

Kies maar :) Ik zal zo een paar ikt-picks posten.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

graag :clown:

Wat voor games wil je nou maximaal spelen, en wat is het gewenste budget? 500-1000 is best een groot verschil. Waar wil je dat de prijs bij ligt? Want het is natuurlijk erg nutteloos als ik iets in de trend van Crysis op max aan jou aanbeveel terwijl je alleen GTA SA doet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...