Jump to content

beste settings?


bramboy

Recommended Posts

hey

ik zou graag willen weten wat de beste settings voor mijn GTA IV is

specs van mijn computer:

Rapport van Bram's computer

Uitgevoerd op 12-6-2010, 18:56:10

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|System manufacturer

|Computermodel:|System Product Name

|Computernaam:|PC_VAN_BRAM (in werkgroep WORKGROUP)

|Systeemtype:|x86 (32-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|ASUSTeK Computer INC.

|Model:|P5G41-M

|BIOS Fabrikant:|American Megatrends Inc.

|BIOS Model:|BIOS Date: 10/09/09 16:00:38 Ver: 08.00.14, versie 0314

|Aansluitingen:|PCIEX16_1 (Gebruikt), PCIEX1_1 (Vrij), PCI_1 (Vrij), PCI_2 (Gebruikt)

|Poorten:|PS/2 Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), LPT (Parallel), COM (Serieel), LAN1 (Netwerk), USB1_2 (USB), USB3_4 (USB), Audio_Line In (Audio), Audio_Line Out (Audio), Audio_Mic In (Audio), D_SUB (Video), Speaker (Audio), SPDIF_OUT (Audio), HDMI (Geen), SATA1 (8251 Compatibel), SATA2 (8251 Compatibel), SATA3 (8251 Compatibel), SATA4 (8251 Compatibel), PRI_IDE (Geen), USB5_6 (USB), USB7_8 (USB), AAFP (Audio), CPU_FAN (Geen), CHA_FAN (Geen), F_Panel (Audio)

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz (Dual Core)

|Kloksnelheid:|2933 MHz

|Socket & Cache(s):|LGA775, 3072 KB L2 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|2046 MB RAM

|Type(s):|1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:), NTFS (F:)

|Grootte:|189,03 GB (70,92 GB (C:) + 20,01 GB (D:) + 78,12 GB (E:) + 19,98 GB (F:) )

|Vrije ruimte:|53,20 GB (11,87 GB (C:) + 11,97 GB (D:) + 26,06 GB (E:) + 3,31 GB (F:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Lokale vaste schijf, F: Lokale vaste schijf, G: Onbekend, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Verwisselbare schijf, K: Verwisselbare schijf

|Model(len):|C: SAMSUNG HD161HJ ATA Device IDE, D: Maxtor 6V080E0 ATA Device IDE, E: Generic USB SD Reader USB Device USB, F: Generic USB CF Reader USB Device USB, G: TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Onbekend, K: Onbekend

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Microsoft

|Model:|High Definition Audio-apparaat

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|NVIDIA GeForce GT 220

|Beeldprocessor:|GeForce GT 220 (0x0A20)

|Geheugengrootte:|1024 MB VRAM

|Stuurprogramma:|nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 8.17.11.9745

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|Acer Incorporated

|Model:|Acer LCD Monitor AL1751

|Schermresolutie:|1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|60 Hz

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten)

|Model:|USB-HID

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|USB

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|USB-HID

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: 192.168.1.8, MAC: 90:E6:BA:C3:20:F2, DHCP: 192.168.1.1

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|10.1

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

|Versie:|6.0.6002

|Service Pack:|Service Pack 2 [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Mvg Bramboy

Ik zal zo screen geven van wat ik nu heb staan

edit: graps.png

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

Andere mensen kunnen niet zo makkelijk zeggen wat de beste settings zijn, dat moet je zelf voelen want iedereen heeft andere voorkeuren. De ene heeft liever dat het spel wat vloeiender speelt en de graphics dan niet zo mooi zijn, en de andere heeft het dan weer liever omgekeerd.

Ik zou persoonlijk met die computer de Texture Quality op Medium te zetten en alle andere settings op low/medium zetten, schaduwen mogen uit, daar bespaar je veel mee. Verder hangt het natuurlijk ook af van op welke resolutie je speelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje van me momentele settings

ik heb het liefste een snel spel zo min mogelijk lagg en iets mindere graps

Als ik jou was zou ik de Shadow Quality op Off zetten, zoals ik al zei in mijn vorige post. Ik vind persoonlijk de schaduwen pas mooi als deze op (Very) High staan, en anders vind ik het niet waard om ze aan te zetten, aangezien je veel van je framerate hierdoor verliest.

Als je het spel dan heel vloeiend kan spelen kan je eventueel de View- en Detail Distance nog wat verhogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou je resolutie ook niet op het hoogste zetten, dan gaat ie ook langzamer. En je kan de aspect Ratio ook wel instellen op 4:3. Dan ziet het er mooier uit.

De resolutie moet juist op z'n hoogst mogelijk, en dan pas de overige settings. Overigens hangt een aspect ratio af van je scherm. Oudere schermen zijn vaak 4:3, nieuwere tv's (en soms ook monitors) zijn vaak 16:9, terwijl monitors vaker 16:10 meekrijgen).

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom dus, en ik zie alleen verschil bij het Live venster, dat zo groot wel mooier is vind ik.

Edit: Ik zag je post niet, wesley. Ik zie dus alleen verschil bij Games For Windows Live. Ik wil hem sneller hebben, dus doe ik het maar laag.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Daarom dus, en ik zie alleen verschil bij het Live venster, dat zo groot wel mooier is vind ik.

juist, daarom moet de resolutie lager, dan word de live interface die je nooit ziet groter, dat de rest van het spel er bagger uit gaat zien maakt niet uit hoor :7

Maar ff serieus, gta4 met alles op zijn laagst en de hoogst ogelijke resolutie is mooier dan de resolutie op zijn laagst en de rest op hoog. Je moet de resolutie altijd zo hoog mogelijk zetten, anders word het echt bagger

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het verschil niet ziet tussen een hoge res. en een kleine res. ingame heb je nieuwe ogen nodig. De resolutie is het meest belangerijke voor een mooi beeld. Je kan wel 5.000.000x AA aandoen en alle Textures op Unlimited High, het zal er nog steeds blokkerig uitzien op een lagere resolutie dan de native resolutie van je scherm (het hoogst wat je scherm aan kan; waar hij voor is gemaakt).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...