Jump to content

Grand Theft Auto : The Ballad of Gay Tony


Melvin_123

Recommended Posts

Ik heb vandaag de uitbreidingen gekocht van GTA IV, Ik ben meteen TBoGT aan het spelen geweest, En heb nu een aantal vragen voor jullie.

- Hoeveel (En welke) nieuwe auto's zijn er bijgekomen in TBoGT ? (Zoals de F620) En waar kom je die allemaal tegen ?

- Je kan ook dansen met vrouwen in die club van Tony, Maar kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe dat "Dansen" nou precies werkt met de besturing ? (Xbox 360) ;)

- De "Buzzard" is toch een nieuwe helicopter die in TBoGT zit ? Zo ja, Waar kom je die tegen ? En zijn er toevallig nog meer nieuwe helicopters in TBoGT ?

- Waarom rijden er in TBoGT wel gewoon super mooie sportwagens rond (Zoals de Infernus, Comet, Super GT, etc) en in GTA IV weer niet ? (Of veel minder!)

* Alle info is welkom! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • De nieuwe voertuigen vind je hier, op WikiGTA.
  • Ik heb geen Xbox 360, iemand anders mag deze vraag beantwoorden, of dit kan misschien helpen.
  • De Buzzard is inderdaad een nieuwe gevechtshelikopter. Verder heb je nog de Swift en de Skylift. Deze laatste is wel heel moeilijk verkrijgbaar.
  • In The Ballad of Gay Tony wouden ze weer het actiefilm-gevoel terug krijgen dat je in San Andreas ook had. Dus eigenlijk met minder realiteit dan in GTA IV, en met meer fun. :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Hanneswasco ;) Daar kan ik wel iets mee, Er zitten echt hele mooie/stoere nieuwe (Sport)auto's, Helicopters, En (Speed)boten in The Ballad of Gay Tony! 8)

Nog een vraagje, Weet iemand messchien waar ik een lijst van ALLE story missie's kan vinden ? (Ik heb nog geen complete lijst kunnen vinden) :?

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Bij dat dansen:

Moet je met je joystick tikken op beat van de muziek de kant naar waar je tikt maakt totaal niet uit. Probeer wel niet te veel naar dezelfde kant te tikken, want na een tijd kom je dan in de problemen. Als er hold staat dan hou je de joystick naar een kant ook hier maakt het niet uit welke dan moet je met de schouderknopjes liggen tikken bij Playstation 3 is dat L2 en R2 en bij Xbox 360 is dat LB en RB denk ik. Als je alles goed doet dan kom je in een "Bus Stop" terecht. Dit is een dans die je in groep doet dan moet je op het juiste moment bepaalde knoppen indrukken doe je dit ook perfect in beide clubs van Tony dan krijg je een trophy/archievement. ;)

En dan op je vraag van waarom je veel meer sportwagens ziet wel dat komt omdat het thema van BOGT "Nachtleven" is en daar horen van alle luxe dingen bij: Champagne, dure auto's, helikopters enz. :puh:

In het nachtleven van New York zal je ook wel vaak een dure sportwagen zien. :puh:

En zoals Hanneswasco ook al zei BOGT keert terug naar San Andreas met alle lollige dingen zoals basejumpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, End Of The Riot! ;)

Ik heb nog 2 vragen, Wie gaat mij het positieve (Of liever niet) het negatieve nieuws vertellen ? :7

1. Kun je in TBoGT meer dan 2 voertuigen saven ? (Omdat ik toch meer dan 2 mooie (Sport)auto's stoer/gaaf vind, Die ik liever niet kwijt wil!)

2. Als je alle story missie's hebt voltooid, Kun je ze daarna opnieuw spelen om je score te verbeteren, Zijn de auto's uit deze missie's gewoon nog te saven ?

(Als jullie begrijpen wat ik bedoel)

Ben erg benieuwd, Want bij puntje 1 heb ik erg veel auto's die ik graag zou willen bewaren, En bij puntje 2 zou ik graag 2 OTO's willen terug halen en saven.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, End Of The Riot! ;)

Ik heb nog 2 vragen, Wie gaat mij het positieve (Of liever niet) het negatieve nieuws vertellen ? :7

1. Kun je in TBoGT meer dan 2 voertuigen saven ? (Omdat ik toch meer dan 2 mooie (Sport)auto's stoer/gaaf vind, Die ik liever niet kwijt wil!)

2. Als je alle story missie's hebt voltooid, Kun je ze daarna opnieuw spelen om je score te verbeteren, Zijn de auto's uit deze missie's gewoon nog te saven ?

(Als jullie begrijpen wat ik bedoel)

Ben erg benieuwd, Want bij puntje 1 heb ik erg veel auto's die ik graag zou willen bewaren, En bij puntje 2 zou ik graag 2 OTO's willen terug halen en saven.

:bier:

Ja dit kan, maar dan moet je wel Xbox Live hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

1. je kan gewoon alle saveplaatsen van GTA IV en TLaD gebruiken.

2. ja die auto's zijn te saven en missie's kan je gewoon opnieuw doen door de telefoon.

Bedankt voor je antwoord, Dat wou ik maar al te graag horen! ^_^

Ik dacht namelijk eerst dat je alleen bij Luis zijn apartement je voertuigen kon saven, En omdat er maar 2 voertuigen per parkeerstrook opgeslagen kunnen worden..

Maar als je alle saveplaatsen uit GTA IV kan gebruiken, En die van je nieuwe apartement, Kun je dus zelfs meer voertuigen in TBoGT saven dan in IV ?

Daarnaast heb ik vandaag ook nog alle story missie's gehaald, En ben nu van plan om de missie "Ladies Night" van Tony overnieuw te spelen.

Nu vraag ik mezelf iets af, Is het mogelijk om die fel rode comet (Die je moet achtervolgen) te stelen tijdens de missie ? Mooi ding is dat! :sigaar:

Zou hem graag voor me deur willen hebben, Alleen ik kan de auto niet stelen, Omdat de deuren gewoon niet open te krijgen zijn. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het mogelijk is om hem op te blazen en hem dan met een Firetruck of dergelijke naar je safehouse in Alderney te duwen, alleen ben ik niet zeker over de slagingsmogelijkheid hiervan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer een paar nieuwe vragen voor jullie, Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden ervan, Dus laat ze maar komen/horen. ;)

1. Kan de Super Drop Diamond van Yusuf Amir NIET vuil worden ? Zo nee, Zeker als enigste voertuig ? En waarom dan wel ? (Omdat die geel/goud is ?)

2. Waarom kun je geen FIB Bufallo, NOOSE Cruiser en/of Patriot door de wasstraat heen rijden ? Ze passen er makkelijk in! (En ook die auto's worden vuil)

3. Als ik mijn mooie rode F620 door de wasstraat laat gaan en glinsterend voor Luis zijn apartement parkeer en save, Is de auto niet altijd meer schoon.

(Weet iemand messchien hoe dit komt ?)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Aangezien de Diamond Drop van goud is gemaakt en goud een edel metaal is dat niet hecht of reageert... zal er geen vuil blijven hangen aan je auto.

2. Ik denk niet dat iedereen zo graag een gestolen politiewagen wil schoonmaken :7 .

3. Niet zo moeilijk, je doet een bepaalde afstand tussen de wasstraat en je safehouse dus wordt je F620 weer vuil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...