Jump to content

Grand Theft Auto : The Ballad of Gay Tony


Melvin_123

Recommended Posts

@Hearv: Sowieso is eigenlijk alleen de motorkap van goud, de rest is gewoon geel, en dat geel is veel te geel om goud te zijn... by the way: de kleur van de motorkap wordt ook "gold" genoemd in de gamefiles, de gele kleur heet "SuperD Yellow"... Dus het goud zal de reden niet zijn.. Daarbij: Gooi eens wat modder op een gouden schaaltje ofzo,.. dat blijft gewoon hangen als het opdroogt hoor :clown:

Anyway: Ik denk dus een andere reden: Stel je even voor dat je een peperdure gele Rolls Royce hebt met gouden motorkap hebt met een vinyl cabrio-dak, teak-hout achterop, enzovoort... Ga jij hem dan door de wasstraat rijden, waar de borstels een beetje stof bevatten wat jouw million-dollar paintjob en jouw gouden motorkap zal beschadigen? Nee he? Laat jij hem dan oppoetsen door een mannetje met een doekje, dat al net zo vies zal zijn als de borstels van de wasstraat(zoals bij de andere cabrio's gebeurd in GTA), waardoor die minuscule krassen er dus alsnog op komen: Nee, lijkt me niet... Beetje zonde. En ja, dit gebeurd echt, als je heel goed kijkt naar jullie auto thuis, zul je zien dat de lak vol met kleine krassen zit... Zo'n auto is gewoon te duur om hem door de eerste de beste wasstraat te rijden :7

Rockstar heeft er dus sowieso voor gekozen om deze auto niet de wasstraat in te laten kunnen... Als je deze auto dus niet door de wasstraat zou kunnen rijden, dan zou hij vies blijven als hij dat eenmaal is: Beetje lullig zeg maar. Dus dat is denk ik de reden dat ze ervoor gekozen hebben dat deze auto niet vies kan worden.

Een andere reden zou kunnen zijn dat de auto tijdens missies op deze manier niet vies zal zijn: Zeg nou zelf, het ziet er een beetje raar uit als je zo'n man als Yusuf Amir in een gouden Rolls ziet rijden die helemaal smerig is tijdens die missies... Zo'n auto is in het echt ook bijna nooit smerig :7

(Ook kan het nog dat Rockstar simpelweg vergeten is de dirt-texture op de juiste manier aan de auto toe te voegen, net als de lichten van alle TBOGT voertuigen... Waarschijnlijk zit er iets in de engine van het spel die aan de hand van het wel of niet toegevoegd zijn van een dirt-texture, of de auto de wasstraat in mag ja of nee..)...

@vraag 2: Wat Hearv zei...

vraag 3: Ong. wat Hearv zei: Als je auto ook maar een klein beetje vies op je parkeerplaats wordt neergezet, zal het spel de hoeveelheid viezigheid willekeurig pakken als de auto opnieuw geladen wordt op je parkeerplaats... Je zult dus moeten zorgen dat je echt de kortst mogelijke route van de wasstraat naar je huis neemt, en daarbij geen enkele keer ook maar met één wiel door het gras of zand gaat :puh: Daarbij denk ik dat dat bovenste ook gebeurd als je auto beschadigd is(al is het maar een piepklein krasje)...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

2. Ik denk niet dat iedereen zo graag een gestolen politiewagen wil schoonmaken :7 .

3. Niet zo moeilijk, je doet een bepaalde afstand tussen de wasstraat en je safehouse dus wordt je F620 weer vuil.

2. Vat me niet verkeerd op Hearv94, Maar ik heb nog geen duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen hiermee, Voor de rest heb ik veel respect voor je hoor! ;)

(Maar waarom kun je die niet gewoon door de wasstraat halen dan ? Want ik ben er namelijk wel 1 die hem graag zou willen schoon houden) :puh:

3. Ik neem wel altijd de meest kortste (Mogelijke) route die ik maar kan vinden, Rij ook nooit schade, En rij ook helemaal nooit door viezigheid heen.

(Me F620 word dan zeker zo weinig vuil dat je het (Nog) niet ziet zitten ? En als ik me F620 met dat kleine beetje vuil save, Blijft de auto vuil spawnen ?)

Link to comment
Delen op andere websites

@2: De wasstraat wil je waarschijnlijk gewoon niet binnenlaten omdat je in een politieauto rijdt maar geen uniform aan hebt, dat zal het idee erachter zijn..

@3: Dat zal het zijn dan ja... Probeer je savegame een keer te herladen, waarschijnlijk is hij dan minder vies of zelfs helemaal schoon... Het spel kiest willekeurig hoe vies de auto is, dus bij een paar keer herladen zal hij uiteindelijk wel minder vies spawnen :)... Ik neem aan dat je naar de wasstraat gaat in west Algonquin (die is het dichtste bij het toegankelijke safehouse)? Als dat zo is: probeer je wagen eens op de parkeerplaats van Playboy X's mansion te zetten en dan naar je safehouse te gaan en te saven, misschien dat dat uitmaakt(ook al moet je dan iets verder rijden vanaf de wasstraat :7)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Hearv: Sowieso is eigenlijk alleen de motorkap van goud, de rest is gewoon geel, en dat geel is veel te geel om goud te zijn...

Het goud van de Diemaond Drop is ook helemaal niet goudkleurig, maar het leek mij logischer dat, omdat Yusuf zijn auto zogezegd uit goud had laten bouwen, deze auto om die reden ook geen vuil opnam...

Natuurlijk zouden het jouw andere polossingen kunnen zijn.

Daarbij heb ik iets verkeerd gezegt: goud moet niet reageren met dat vuil om te blijven hangen, daar zorgt de cohesie wel voor, ookal is die wel kleiner bij goud hoor. Maar ik heb me wel wat misvat :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik denk wel dat het mogelijk is om hem op te blazen en hem dan met een Firetruck of dergelijke naar je safehouse in Alderney te duwen, alleen ben ik niet zeker over de slagingsmogelijkheid hiervan :7 .

Je moet eerst de missie falen, gezien de auto anders niet opslaat. Schiet Tony dus even dood, waarna je de brandweer belt, en de wagen naar Niko's Alderney safehouse duwt! ^_^.

Volgens mij is de slagingsmogelijkheid hiervan bijna 0 procent, Ik kom steeds bij het einde van de missie ('Ladies Night' dus) En schiet ook eerst Tony dood.

Dus dan zie je die verschrikkelijk mooie fel rode Comet daar geparkeerd staan, En wil ik dus de brandweer bellen zodat ik een truck heb om hem te verplaatsen.

Maar, Telkens als er een 'firetruck' komt, En ik hem steel, Dan komt er ook meteen politie (1 ster) achter me aan, Ik kan niet vluchten, Anders verdwijnt die Comet.

En met 1 ster heb ik het ook geprobeerd, Het is me wel bijna gelukt, Alleen daarna werden het opeens 2, 3, En zelfs 4 sterren, En dan ga ik steeds dood.

Oftewel, Je moet echt geluk hebben als je deze Comet voor je deur wilt hebben staan. :{ (Ik geef het in ieder geval nog zeker niet op!) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...