Niiek Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Heej, Ik vraag me af hoe je die hunt suit kan krijgen, en ook dat handel-suit, waarmee je goedkoper kan inkopen en duurder verkopen ? Reageren
Hayte Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Volgens een wiki heeft R* gezegd dat deze via een DLC (gratis?) in de zomer uitkomen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Nick , je moet de suit hebben die je krijgt als je je aanmeld bij Social Club. Dies leuk ! Reageren
Niiek Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Die heb ik, da's ongeveer de elegant suit, alleen dan mooier Reageren
moechy Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Die heb ik, da's ongeveer de elegant suit, alleen dan mooier Is dat niet gewoon die suit zodat je In High Stakes pokermatch kan meedoen in Blackwater? Reageren
Die Hard Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Die heb ik, da's ongeveer de elegant suit, alleen dan mooier Is dat niet gewoon die suit zodat je In High Stakes pokermatch kan meedoen in Blackwater? Yes it is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Veel heb je daar niet aan, je kan dan alleen in een bepaalde kamer in een hotel waar wat chique volk zit en wat politie agenten en daar kan je dan wat pokeren, maar je speelt er met evenveel mensen en voor hetzelfde bedrag. Reageren
Die Hard Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Veel heb je daar niet aan, je kan dan alleen in een bepaalde kamer in een hotel waar wat chique volk zit en wat politie agenten en daar kan je dan wat pokeren, maar je speelt er met evenveel mensen en voor hetzelfde bedrag. Je speelt daar met een inleg van $250, terwijl het hoogste bedrag wat daarna komt als inleg bij poker maar $100 is (bij de saloon van Blackwater). Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 Veel heb je daar niet aan, je kan dan alleen in een bepaalde kamer in een hotel waar wat chique volk zit en wat politie agenten en daar kan je dan wat pokeren, maar je speelt er met evenveel mensen en voor hetzelfde bedrag. Je speelt daar met een inleg van $250, terwijl het hoogste bedrag wat daarna komt als inleg bij poker maar $100 is (bij de saloon van Blackwater). Ik vind het pak gewoon leuk XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.