Jump to content

Is dit een goeie TV?


jordib12

Is dit een goeie tv?  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. is dit een goeie TV?

    • ja
      3
    • neen
      1
    • Weet ik veel!
      2


Recommended Posts

Beste forumlezers,

Ik wil mij een tv aanschaffen namelijk de LG50PK350!

Klik <------------- deze dus!

Is het een goeie TV voor games, het is namelijk wel binnen mijn budget! :)

En kan iemand mij de min en plus punten geven?

Want ik ken er niet veel van! :puh:

PS als je stemt geef dan ook waar wel en waarom niet! :)

Alvast bedankt!!!!

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

hij is zelfs heel erg goed.

hij heeft HDMI aansluiting en is Full HD

en de contrast ratio is ook heeeel erg goed :tu:

maar het nadeel is dat het een plasma is en die verbruiken nogal veel stroom en is iets minder mooi dan LCD.

ik zal als ik jou was toch nog maar ff verder kijken

het is wel een hele grote trouwenns :bonk:

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

hij is zelfs heel erg goed.

hij heeft HDMI aansluiting en is Full HD

en de contrast ratio is ook heeeel erg goed :tu:

het is wel een hele grote trouwenns :bonk:

:puh: idd, maar is er veel verschil tussen scar en HDMI?

Ik speel op m'n kamer met scart op me TV, als ik overschakel naar HDMI, ga ik dan nog beter beeld hebben of niet? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me er ook maar even mee bemoeien. :puh:

HDMI is gemaakt om superscherp beeld te krijgen. Vandaar de afkorting die staat voor High Definition Multimedia Interface. ;) Ik heb een Sony Bravia KDL-26S5500 met 3 HDMI-aansluitingen en het beeld is zo scherp als wat. Geen Full-HD zoals die LG tv die je wilt gaan kopen, maar als ik Red Dead Redemption speel op mijn PlayStation 3... Zóóóóó scherp beeld. :$ Als je zo'n scherpe kwaliteit wilt, zou ik die TV nemen. :D Scart aansluitingen zijn een ander verhaal. Iets met een scart-aansluiting heeft minder goede kwaliteit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me er ook maar even mee bemoeien. :puh:

HDMI is gemaakt om superscherp beeld te krijgen. Vandaar de afkorting die staat voor High Definition Multimedia Interface. ;) Ik heb een Sony Bravia KDL-26S5500 met 3 HDMI-aansluitingen en het beeld is zo scherp als wat. Geen Full-HD zoals die LG tv die je wilt gaan kopen, maar als ik Red Dead Redemption speel op mijn PlayStation 3... Zóóóóó scherp beeld. bloos.gif:D Scart aansluitingen zijn een ander verhaal. Iets met een scart-aansluiting heeft minder goede kwaliteit. :7

Ok, bedankt voor je raad! :)

Link to comment
Delen op andere websites

hij is zelfs heel erg goed.

hij heeft HDMI aansluiting en is Full HD

en de contrast ratio is ook heeeel erg goed :tu:

maar het nadeel is dat het een plasma is en die verbruiken nogal veel stroom en is iets minder mooi dan LCD.

ik zal als ik jou was toch nog maar ff verder kijken

het is wel een hele grote trouwenns :bonk:

Dat plasma minder mooi is klopt volgens mij niet hoor. ;)

Plasma reflecteerd alleen heel veel, dus als je veel last hebt van reflecties in het beeld dan moet je een lcd nemen, maar geen plasma.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me er ook maar even mee bemoeien. :puh:

HDMI is gemaakt om superscherp beeld te krijgen. Vandaar de afkorting die staat voor High Definition Multimedia Interface. ;) Ik heb een Sony Bravia KDL-26S5500 met 3 HDMI-aansluitingen en het beeld is zo scherp als wat. Geen Full-HD zoals die LG tv die je wilt gaan kopen, maar als ik Red Dead Redemption speel op mijn PlayStation 3... Zóóóóó scherp beeld. :$ Als je zo'n scherpe kwaliteit wilt, zou ik die TV nemen. :D Scart aansluitingen zijn een ander verhaal. Iets met een scart-aansluiting heeft minder goede kwaliteit. :7

Als ik mijn konijn Suppersnelle Japie noem betekent niet dat hij ook een supersnel konijn is.

Overigens koopt bijna niemand meer plasma tv's, gewoon omdat je een kern centrale nodig hebt om zo'n ding draaiend te krijgen. Voor een volledige lijst met nadelen en voordelen moet je op Wikipedia kijken, even geen tijd om een link te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...