Zojuist heeft Rockstar Games een tweede patch (versie 1.0.2) uitgebracht voor Red Dead Redemption voor PlayStation 3 en XBox 360. De patch lost diverse multiplayer problemen op in Red Dead Redemption waar gamers last van hadden. Volgens Rockstar Games lost de patch de volgende problemen op:
Diverse NAT incompatibiliteits problemen opgelost met firewalls
Verbeteringen in de connectiviteit met multiplayerspelers met een slomere verbinding.
Verbeteringen aan Shootout en Gang Shootout games
Gerepareerd dat Mo Van Barr niet verscheen als bounty
Gerepareerd dat mutliplayer titels niet verschenen voor sommige spelers in de outfitter
Gerepareerd dat lawmens stopte te reageren als een speler WANTED is.
Gerepareerd dat vastgebonde slachtoffers spontaan verdwijnen.
Gerepareerd dat crashes voorkwamen wanneer je in het water ging of dynamiet kookte.
Gerepareerd dat er geluid problemen waren bij einde van sommige cutscenes
Gerepareerd dat Solomon's Folly Action Area niet eindigde nadat de leider van een posse teleporteert.
Gecorrigeerd dat Social Club 100% Tracker statistieken correct updaten.
Diverse multiplayer problemen opgelost inclusief hangende laadschermen en gebruikersinterface glitches
Verdwijnen van allerlei game crashes
De slechts 16 MegaByte grote patch start automatisch met downloaden als je Red Dead Redemption opstart en je console is verbonden met het internet. Mocht je Multiplayer willen spelen met andere Red Dead Redemption fans van GTAGames.nl dan kan je kosteloos aanmelden bij de Playstation 3 clan LibertyKillerZ of de xbox 360 clan Death Incorporated.
De slechts 16 MegaByte grote patch start automatisch met downloaden als je Red Dead Redemption opstart en je console is verbonden met het internet. Mocht je Multiplayer willen spelen met andere Red Dead Redemption fans van GTAGames.nl dan kan je kosteloos aanmelden bij de Playstation 3 clan LibertyKillerZ of de xbox 360 clan Death Incorporated.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites