Dotz Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Ik was wat aan het rondkijken op www.marktplaats.nl, en kwam dit tegen! Nou mijn vraag, is dit een echte limited edition van de DS? Of zijn het gewoon stickers? Dit is de bewuste advertentie. En heeft iemand misschien een betere afbeelding van de bewuste DS? (De DS uit de desbetreffende advertentie is inmiddels verkocht.) Bewerkt: 1 juli 2010 door Dotz Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Ja, ik denk wel dat het een limited edition is, anders zou hij wel in de winkel liggen. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Ja, ik denk wel dat het een limited edition is, anders zou hij wel in de winkel liggen. Maar is het ook een echte limited edition? Of zijn het gewoon stickers? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Het is echt, want die kon je alleen bij de Nintendo World Store krijgen, als speciale actie op de release dag van GTA CTW. Kijk ook dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=pL1_k5ESQZM Hier wat info: Next Monday night, the Nintendo World Store will be open at midnight so all the Grand Theft Auto fans can get their copies of Chinatown Wars, plus, the first 100 to do so, will be rewarded with exclusive collectible gear including Grand Theft Auto Kubrick sets, custom DS-Lites and limited-edition Rockstar apparel. Bewerkt: 13 juni 2010 door Gtaboy107 Reageren
Dotz Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Er is ook een kubrick set van GTA: CTW? Zijn daar ook afbeeldingen van? Bewerkt: 13 juni 2010 door Dotz Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Kijk eens bovenin de foto. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Kijk eens bovenin de foto. Volgens mij is die ene Kubrick The Truth, maar dat kan aan mij liggen. Reageren
Dotz Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Kijk eens bovenin de foto. Dat is geen duidelijke foto? Heeft R* geen officiële foto's vrijgegeven? Reageren
Kratod Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) Dit kan echt zijn, zou hem wel willen hebben ! Valt me wel op dat de stiker op de logo van Nitendo zit. MVG. Kratod Bewerkt: 20 juni 2010 door Kratod Reageren
Dotz Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Dit kan echt zijn, zou hem wel willen hebben ! Valt me wel op dat de stiker op de logo van Nitendo zit. MVG. Kratod Ik zou zeggen; bied! Reageren
Vice-King Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Supervet. die zou ik wel willen hebben ik dacht eerst stickers maar er stonden ook andere goodies bij. Reageren
Dotz Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Verkocht. Aan Kratod/Vice-King? Bewerkt: 25 juni 2010 door Dotz Reageren
Kratod Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Verkocht. Aan Kratod/Vice-King? Neen dankje, ik vetrouw het gewoon niet! MVG. Gideon Reageren
Dotz Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Verkocht. Aan Kratod/Vice-King? Neen dankje, ik vetrouw het gewoon niet! MVG. Gideon Oh, heheh.. Je had hem ook af kunnen halen en terplekke kunnen testen etc. Als je in de buurt woont iig. Vice-King is geband btw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.