Jump to content

Harde schijf niet herkent


Donald-Duck

Recommended Posts

Ik had van mijn externe harde schijf een normale harde schijf gemaakt door deze uit de behuizing te halen en met s-ata aan te sluiten. Dit lukte, de computer herkende hem en ik kon gewoon bij al mijn bestanden. Toen heb ik er van een fat32 een ntfs indeling van gemaakt zodat ik mappen groter dan 4gb hier naar toe kon kopieren. Ook dat lukte weer. Toen met Norton Partition Magic geprobeerd een nieuwe partitie aan te maken zodat ik hier windows op zou kunnen installeren. Maar met het opslaan/toepassen gaf het programma een foutmelding en sindsdien kan ik niet meer bij de bestanden komen van deze harde schijf. Partition Magic herkent hem nog wel en geeft ook nog aan hoeveel schijfruimte er nog over is. Dus de bestanden staan er nog op, maar ik kan er niet meer bij komen via windows. Is er een programma om dit te herstellen of anders bestanden er van af te halen? Veilig modus lukte niet. Stekkertje opnieuw eraan was ook tevergeefs. Er staan wel bestanden op die ik graag zou willen houden, dus ik hoop op een oplossing.

edit:Probleem blijkbaar opgelost, Partition magic had de toegewezen letter verwijderd, E:/, opnieuw ingesteld en nu doet hij het weer. Dus deze post mag op zich verwijderd worden en laat hem anders maar rusten.

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...