Kwarde Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Hoi iedereen! Ik gebruik ServerFFS voor mijn SA:MP server. Maar nu wil de site niet meer laden en is mijn server offline! Weet iemand hier meer van? Mvg, Kwarde Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Helaas niet, een server waar ik admin op ben ligt ook offline, ik ga serverffs een mailtje sturen als ze terug online zijn want het is al de tweede keer vandaag. Reageren
Kwarde Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Gelukkig volg ik ze op Twitter, zij weten het ook niet (zie: http://noc.serverffs.com/) Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Link werkt niet omdat de hele website ook offline ligt. EDIT: Weer online. Bewerkt: 13 juni 2010 door megadreams Reageren
grove_streets Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Link werkt niet omdat de hele website ook offline ligt. EDIT: Weer online. is het al weer gelukt? Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 De Nederlandse servers van ServerFFS zijn niet zo best. Toen ik mijn server daar op had, was er ook altijd wel iets. Nu staat hij op een server in de UK. Nooit problemen gehad daar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.