Jerry Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik heb net een missien gehad en ben nu gedupt door die agenten op het 2e eiland. Ik heb een camera gekregen en moet wat fotograveren...maar wat? Herinner mij alleen dat ik iemand moest betrappen maar ik zie nergens waar ik heen moet gaan? Kan iemand mij uitleg geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ergens op mount chiliad, is er een hut waar een informant van de FBI wordt vastgehouden. De bedoeling is dat je hem vermoordt en een foto van het lijk neemt. Normaal moet je een richting zien waar naartoe of is er in Angel pine geen missie startpunt bijgekomen? Veel succes ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jerry Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Nee ik kan echt niet zien waar ik heen moet./...zit me ook rot te zoeken op die berg maar kan niets vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 op die berg staat ongeveer in het midden van de hoogte( dus als hij 2 km hoog is op 1km) een hut maar een aantal politiegasten in de ronde lopen en daarbinnen in zit die man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Je weet toch hoe je op de berg moet komen ja oke luister. Je gaat het eerste wegetje omhoog daarna maak je een bocht naar links en dan moet je een stukje rechtdoor. Dan kom je bij een kruising of naar rechts naar boven of gewoon zelfde hoogte rechtdoor en daar moet je wezen. Je ziet dat een groep politie's staan en in het huisje ontsnapt die gene met een auto die jij moet vermoorden ga er naar toe en alles gebeurt vanzelf wel. Als je hem hebt vermoord maak dan een foto van hem als hij op de grond ligt. Je kan het best een wapen meenemen die uit het raamje of van jou eigen voertuig kan schieten op hem natuurlijk. Voor wat meer overzichtelijke beelden kun je hier een kijkje nemen. klik Bewerkt: 23 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.