Jump to content

Het pad is te lang


MegaPilot

Recommended Posts

Even gegoogled naar 'het pad te lang is', maar er kunnen zoveel oorzaken zijn dat daar zonder nadere info hier niets zinnigs over te zeggen is.

Welk OS gebruik je? Wat wil je precies kopiëren? Van waar naar waar? Hoe ziet het te kopiëren pad er uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een pad is de locatie van het bestand die je wilt verplaatsen.

Van

D:\Nieuwe Stuff\Yu Gi Oh -Videostuff\Yu-Gi-Oh!

naar

H:\Nieuwe Stuff\Yu Gi Oh -Videostuff\Yu-Gi-Oh!

Raar genoeg zijn het alleen de video's van Youtube die niet willen kopiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook geen idee van de oorzaak, maar ik lees wel her en der dat het pad niet langer mag zijn dan 255 tekens, maar wat jij als pad opgeeft is korter, dus daar zal het niet in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maak op je externe HDD eerst alle mappen aan die ook voorkomen in het pad op je D:. Verplaats vervolgens alle bestanden (dus zonder de mappen) die je wilt verplaatsen en verwijder daarna de mappen op de D: zodra die leeg zijn. Het is misschien wat meer werk maar het werkt wel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Meer dan 100 bestanden? Dude, ik ben echt niet gek..

Met één bestand proberen? :7 Maar je probeert ze dus allemaal tegelijk te verplaatsen. Lukt het niet als je er tien of vijf of één probeert te verplaatsen? Anders lijkt me eerder dat het bestand beschadigt is, dat je spyware hebt, of dat het spyware is. Of je externe schijf zit vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...