MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Hey, het kopiëren van bestanden lukt niet omdat 'het pad te lang is'. Iemand een idee wat ik moet doen? Alvast bedankt. Mvg, Brecht Reageren
TomFurga Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Even gegoogled naar 'het pad te lang is', maar er kunnen zoveel oorzaken zijn dat daar zonder nadere info hier niets zinnigs over te zeggen is. Welk OS gebruik je? Wat wil je precies kopiëren? Van waar naar waar? Hoe ziet het te kopiëren pad er uit? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 XP, allemaal video's van Youtube, van m'n laptop naar m'n externe HDD. Wat is een pad btw, ik krijg hier geen enkele zinnige omschrijving voor.. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Een pad is de locatie van het bestand die je wilt verplaatsen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Een pad is de locatie van het bestand die je wilt verplaatsen. Van D:\Nieuwe Stuff\Yu Gi Oh -Videostuff\Yu-Gi-Oh! naar H:\Nieuwe Stuff\Yu Gi Oh -Videostuff\Yu-Gi-Oh! Raar genoeg zijn het alleen de video's van Youtube die niet willen kopiëren. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Dat weet ik ook niet, ik wist enkel wat pad was. Reageren
TomFurga Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb ook geen idee van de oorzaak, maar ik lees wel her en der dat het pad niet langer mag zijn dan 255 tekens, maar wat jij als pad opgeeft is korter, dus daar zal het niet in zitten. Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 gewoon de naam verkorten zou moetewn helpen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Maak op je externe HDD eerst alle mappen aan die ook voorkomen in het pad op je D:. Verplaats vervolgens alle bestanden (dus zonder de mappen) die je wilt verplaatsen en verwijder daarna de mappen op de D: zodra die leeg zijn. Het is misschien wat meer werk maar het werkt wel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Helaas pindakaas werkt dat niet. Het blijft zeggen 'Het pad is te lang'.. Bewerkt: 14 maart 2010 door MegaPilot Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 ook als je de naam verkort? Het totale pad is gelimiteert tot 255 tekens dacht ik, ik weet neit hoe dit bij FAT32 zit, maar het kan daar door komen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Er zijn bestanden met veel langere namen die ik gwn kan kopieëren hoor.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 wat dacht je ervan om het gewoon eens te proberen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Meer dan 100 bestanden? Dude, ik ben echt niet gek.. Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Meer dan 100 bestanden? Dude, ik ben echt niet gek.. Met één bestand proberen? Maar je probeert ze dus allemaal tegelijk te verplaatsen. Lukt het niet als je er tien of vijf of één probeert te verplaatsen? Anders lijkt me eerder dat het bestand beschadigt is, dat je spyware hebt, of dat het spyware is. Of je externe schijf zit vol. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.