Jump to content

Het pad is te lang

Recommended Posts

Geplaatst:

Meer dan 100 bestanden? Dude, ik ben echt niet gek..

nou doe je eht neit, het is jou probleem niet de mijne.

wat dacht je er van om de map naam korter te maken? dan heb je ze allemaal direct(ik wil je nu niet op geniale ideeen brengen ofzo)

Geplaatst:

Map naam korter maken heeft geen zin, de bestanden gwn in H: plaatsen ook niet. De namen van die bestanden zijn totaal niet lang, ik snap er geen fluit van..

Geplaatst:

Map naam korter maken heeft geen zin, de bestanden gwn in H: plaatsen ook niet. De namen van die bestanden zijn totaal niet lang, ik snap er geen fluit van..

Hoe groot zijn de bestanden? De bestanden mogen in ieder geval niet groter zijn dan 4 GB, omdat je geen bestanden van 4 GB kan schrijven op schijven met een FAT32 bestandssysteem. Al is het natuurlijk gissen of je FAT32 óf NTFS hebt op je externe HDD.

Als de bestanden groter zijn dan 4 GB en je hebt een FAT32 indeling, moet je even een backup maken van alle bestanden die nu op je schijf staan, en daarna moet je de schijf formatteren met een NTFS indeling. De kans bestaat dan de bestanden dan wel te verplaatsen zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe groot zijn de bestanden? De bestanden mogen in ieder geval niet groter zijn dan 4 GB, omdat je geen bestanden van 4 GB kan schrijven op schijven met een FAT32 bestandssysteem. Al is het natuurlijk gissen of je FAT32 óf NTFS hebt op je externe HDD.

Als de bestanden groter zijn dan 4 GB en je hebt een FAT32 indeling, moet je even een backup maken van alle bestanden die nu op je schijf staan, en daarna moet je de schijf formatteren met een NTFS indeling. De kans bestaat dan de bestanden dan wel te verplaatsen zijn.

Dat weet ik, mijn externe HDD is ook FAT32, maar 1 filmpje is +/- 50 MB..:(

Bewerkt: door MegaPilot
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Hoi,

ik heb hier nog ergens een topic over, maar helaas kan ik dat niet meer vinden, dus daarom een nieuw topic. Ik wil bepaalde bestanden kopiëren van m'n laptop naar m'n externe harde schijf, maar hij blijft maar lullen dat het pad te lang is.

- De naam verkorten helpt niet.

- Dezelfde mappen op de externe HDD maken als op de gewone schijf van m'n laptop lukt ook niet.

- Met Unlocker lukt het ook niet.

- Inpakken met Winrar en op de externe HDD zetten WERKT, maar als ik het dan uitpak lult ie wat over de harde schijf die zogezegd vol zou zitten(wat totaal niet waar is..).

Met andere woorden, ik ben ten einde raad. :puh: Iemand een idee hoe ik de bestanden van m'n harde schijf van m'n laptop naar m'n externe HDD krijg?

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot

PS: Ik heb het probleem met verscheidene Youtube video's, zeg maar zo'n ganse map vol..:puh:

Geplaatst:

je moet zorgen dat je binnen de 255 tekens blijft voor eht hele pad, that's all i can say

Het pad is toch de plaats waar het zich bevindt?

D:\Afbeeldingen\camerapanasonic

Dus iets zoals dit? Nou, ik kan je verzekeren dat de beide pads(van H en D) steeds onder de 255 tekens zitten.

Geplaatst:

Van wat ik nog uit je vorige topic kan vinden in mijn geheugen, had je eigenlijk al het mogelijke geprobeerd. Volgens mij gaat het hier dus gewoon om een corrupte HDD en/of corrupte bestanden en of verborgen bestanden/virussen die je onbedoeld mee kopieert.

Geplaatst:

ik heb hier nog ergens een topic over, maar helaas kan ik dat niet meer vinden, dus daarom een nieuw topic.

Volgens mij bedoel je deze.

>>> Door Thundercover: Bij deze samengevoegd. :)<<<

Geplaatst: (bewerkt)

En naar mijn usb stick kan ik die bestanden wel kopiëren..En dat terwijl m'n usb stick ook FAT32 is..

EDIT:

EUREKA EUREKA EUREKA!

Ik gebruikte een verlengkabel voor de USB uitgang van m'n HDD, blijkbaar zit er een storing in. Doordat ik deze kabel niet gebruik werkt het kopiëren van de bestanden nu wel. YES YES YES :D

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...