Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Alweer een nieuwe :$ Nu van Kid Cudi wel bekent van Day 'n Nite. En van

Snoop Dogg ft. Kid Cudi - That Tree. Naja hier is die dan:

kidcudiv1.jpg

Tips?

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, zal ik dan mijn oordeel eens vellen?

Ik heb al een heeeeeeeele poos niet meer gefotosoept, dus ik ken de nieuwste trends niet zo, maar wat mij direct opvalt is dat je signature behoorlijk druk is naar mijn mening. Misschien kun je Kid Cudi wat meer naar de voorgrond brengen en de achtergrond wat vager maken en om hem heen blenden.

De tekst vind ik leuk gedaan, met die kleurtjes die goed bij de rest van de signature past. De onderste lettertjes zijn precies goed. Niet te groot en ook niet zo klein dat ze niet meer te lezen zijn. :tu:

Verder heb je wel leuke brushes gebruikt, ondanks dat ik ze iets te veel vind opvallen.

Als rapportcijfer noteer ik ditmaal een: 6,5

@ Isic: Er staat "Thats my little buddy"

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Dan rate ik wel, ben beetje fan van Kud Cudi.

De kleuren passen wel als je tekst op zijn vest bekijkt. Tekst ook mooi passend gemaakt, wat staat als onder regel? Moeilijk lezen op iPhone.

Voor het resultaat 7/10. :)

Geplaatst:

Eindelijk wat tips en hartelijk bedankt!

@ Isic: Als het goed is moet je dat zinnetje dan wel kennen van Snoop Dogg Ft. Kid Cudi - That tree. Er staat btw: Thats my little buddy.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...