Jump to content

computer ugrade voor gta 4


barter

Recommended Posts

hey mensen

ik heb gta 4 gekocht en zoals ik had verwacht was me pc te slecht :cab:

dus ik ga hem nu laten upgrade bij een computer zaak die gaat 2gb extra ram toevoegen(1k kom dan uit op 2.5gb ram totaal) een nieuwe processor een Intel Dual Core E6300 2.83ghz en een nvidea videokaart van 1gb weet niet meer precies welke volgens mij de 9500GT.

is dit goed genoeg om gta 4 te spelen zonder problemen.(als je meer wilt weten over me computer vraag het dan ff)

ik hoor het wel ff :cya:

laterzzzz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • barter

    15

  • Casss

    5

  • Sprunk

    3

  • Djmaddox

    2

met die videokaart kan je in ieder geval op low-medium spelen maar de processor weet ik nog niet

De processor zal je ook toelaten om GTA IV op lage-medium kwaliteit te spelen. Verwacht er niet te veel van, want die processor en videokaart zijn al behoorlijk oud!

Link to comment
Delen op andere websites

Op hoge resolutie zal je er niet erg goed mee kunnen spelen.

Post hier je systeemspecs eens, en je budget kan ook handig zijn. Wie weet licht die PC-handelaar je op terwijl je goedkopere en betere hardware kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op hoge resolutie zal je er niet erg goed mee kunnen spelen.

Post hier je systeemspecs eens, en je budget kan ook handig zijn. Wie weet licht die PC-handelaar je op terwijl je goedkopere en betere hardware kan krijgen.

hoe kan je een systeem spec maken?? en voor dat alles betaal ik 350 euro is dat erg duur voor dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Rapport van Bart van den Anker's computer

Uitgevoerd op 14-6-2010, 19:12:13

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|ACER

|Computermodel:|Veriton M460

|Computernaam:|ACER-DE4BEFF64F

|Systeemtype:|x86 (32-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|ACER

|Model:|EG31M

|BIOS Fabrikant:|American Megatrends Inc.

|BIOS Model:|Default System BIOS, versie R01-A3

|Aansluitingen:|

|Poorten:|

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Celeron® CPU 420 @ 1.60GHz

|Kloksnelheid:|1596 MHz

|Socket & Cache(s):|CPU 1, 512 KB L2 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|1014 MB RAM

|Type(s):|512 MB RAM (DDR, DIMM), 512 MB RAM (DDR, DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), FAT32 (D:)

|Grootte:|148,49 GB (71,84 GB (C:) + 76,65 GB (D:) )

|Vrije ruimte:|86,52 GB (10,07 GB (C:) + 76,46 GB (D:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: CD- of DVD-ROM station, F: CD- of DVD-ROM station, K: CD- of DVD-ROM station

|Model(len):|A: Onbekend, C: Hitachi HDS721616PLA380 IDE, E: ATAPI DVD A DH16A1S, F: ASUS DRW-1608P2S, K: MagicISO Virtual DVD-ROM0000

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Realtek

|Model:|Realtek High Definition Audio

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|Intel® G33/G31 Express Chipset Family

|Beeldprocessor:|Intel® GMA 3100 (0x29C2)

|Geheugengrootte:|256 MB VRAM

|Stuurprogramma:|igxprd32.dll, versie 6.14.10.5218

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Plug en Play-monitor

|Schermresolutie:|1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|60 Hz

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|Microsoft

|Model:|Microsoft PS/2-muis

|Aantal knoppen:|3

|Aansluiting:|PS/2

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|USB-HID

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC (), Sitecom Wireless Network PCI Adapter MiMoXR WL-151 (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: 192.168.0.107, MAC: 00:0C:F6:34:DA:0E, DHCP: 192.168.0.1

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|9.0c

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows XP Professional

|Versie:|5.1.2600

|Service Pack:|Service Pack 3 [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

wat raden jullie mij wel aan om te nemen het moet echt niet duurder zijn dan 350 euro want meer heb ik niet :engel:

btw ik kan gta 4 nu niet spelen zegt geeft error dat ik geen direct 9c videokaart heb :D

Bewerkt: door barter
Link to comment
Delen op andere websites

okey maar ik wil geen xbox of ps3 maar met de dingen die ik heb is dat genoeg of gta medium te spelen en anders zijn er moderne processors of videokaarten die ik kan hebben?

Als ik jou was was ik gewoon bezig gegaan met upgraden en anders zal ik wel verder sparen voor een nieuwe pc. Je kan nu waarschijnlijk wel op low of medium spelen maar dan weet ik niet zeker of het wel zo lekker loopt. Er zijn wel nieuwe processoren en videokaarten maar als je echt goede wil hebben voor op high quality spelen dan kom je naar mijn weten wel op een hoger bedrag uit dan 350€.

Hier is een filmpje waarin je het verschil ziet tussen lage en maximale kwaliteit.

Bewerkt: door Damos
Link to comment
Delen op andere websites

okey maar ik wil geen xbox of ps3 maar met de dingen die ik heb is dat genoeg of gta medium te spelen en anders zijn er moderne processors of videokaarten die ik kan hebben?

Als ik jou was was ik gewoon bezig gegaan met upgraden en anders zal ik wel verder sparen voor een nieuwe pc. Je kan nu waarschijnlijk wel op low of medium spelen maar dan weet ik niet zeker of het wel zo lekker loopt. Er zijn wel nieuwe processoren en videokaarten maar als je echt goede wil hebben voor op high quality spelen dan kom je naar mijn weten wel op een hoger bedrag uit dan 350€.

Hier is een filmpje waarin je het verschil ziet tussen lage en maximale kwaliteit.

thx voor post ben zelf ook nog ff langs een andere winkel gegaan en die zei dat ik ook maar beter een andere pc kan kopen. kan iemand een mooie pc voor mij samen stellen ???? voor max 1000 euro?? weet namelijk niet eght wat ik moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...