Jump to content

computer ugrade voor gta 4


barter

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • barter

    15

  • Casss

    5

  • Sprunk

    3

  • Djmaddox

    2

Aanvulling: SLI is een technologie van nVidia kaarten zodat je 2, 3 of zelfs 4 grafische kaarten in je PC kan zetten. Hierdoor kan je nóg hogere framerate's halen in games dan met slechts 1 kaart. Echter is SLI, zoals ik al zei, een nVidia technologie. ATI heeft geen SLI. ATI heeft natuurlijk wel een eigen "multi-card" verhaaltje, genaamd CrossFire (versie 2.0) en CrossFireX (versie 3.0, de meest voorkomende versie). De informatie op die website is dus een beetje verkeerd, aangezien er CrossFireX moet staan in plaats van SLI.

Link to comment
Delen op andere websites

Aanvulling: SLI is een technologie van nVidia kaarten zodat je 2, 3 of zelfs 4 grafische kaarten in je PC kan zetten. Hierdoor kan je nóg hogere framerate's halen in games dan met slechts 1 kaart. Echter is SLI, zoals ik al zei, een nVidia technologie. ATI heeft geen SLI. ATI heeft natuurlijk wel een eigen "multi-card" verhaaltje, genaamd CrossFire (versie 2.0) en CrossFireX (versie 3.0, de meest voorkomende versie). De informatie op die website is dus een beetje verkeerd, aangezien er CrossFireX moet staan in plaats van SLI.

ok dan weet ik genoeg :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...